سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 16083
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم خبر داد:

راهیابی فیلم «پشت خاکریز» به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی رشد

قم نيوز : قم نیوز: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم از راهیابی فیلم «پشت خاکریز» تولید شده در قم به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی رشد خبر داد.
راهیابی فیلم «پشت خاکریز» به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی رشد
به گزارش قم‌نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، افشین گودرزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در قم طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: سال گذشته این نمایشگاه با عنوان نامی «پیامبر اعظم(ص)» طی هفته دفاع مقدس برپا شده بود.
 
وی افزود: در سال گذشته یکی از فیلمسازان قمی فیلمنامه پشت خاکریز را به روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع) ارائه کرد که پس از تصویب این فیلم طی هفته دفاع مقدس در قم ساخته شد.
 
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه یاد یاران با بیان اینکه بخشی از سکانس‌های این فیلم در فضای داخلی نمایشگاه ساخته شده است، اذعان داشت: فیلم پشت خاکریز توانست در جشنواره فیلم بسیج رتبه دوم را کسب کند.
 
وی ادامه داد: این برای نخستین بار بود که با همکاری روابط عمومی سپاه استان قم فیلمی در ارتباط با جنگ و دفاع مقدس در قم ساخته شد.
 
گودرزی از راهیابی فیلم پشت خاکریز به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد خبر داد و عنوان داشت: ورود روابط عمومی سپاه قم به عرصه تولید آثار نمایشی با این فیلم اتفاق بسیار مبارکی بود.
 
دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم اضافه کرد: امسال هم فیلمنامه‌ای توسط یکی از هنرمندان قمی به روابط عمومی سپاه قم ارائه شده که مورد تایید قرار گرفته و به زودی استارت شروع کار زده می‌شود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchxvnz.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما