يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 16219
تهیه کننده فیلم کوتاه پشت خاکریز:

پشت خاکریز در بخش مسابقه جشنواره فیلم رشد اکران می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: تهیه کننده فیلم کوتاه پشت خاکریز با اعلام راهیابی فیلمش در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از اکران آن در سالن شماره یک سینما فلسطین خبر داد.
پشت خاکریز در بخش مسابقه جشنواره فیلم رشد اکران می‌شود
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، افشین گودرزی گفت: این فیلم کوتاه به کارگردانی محمدرضا بیطرفان یکی از فیلم‌سازان جوان قمی و با بازیگری حسن برهانی و سید مجتبی سیادت و نزدیک به 20 هنرور در هفته دفاع مقدس به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم ساخته شده است.
 
وی موضوع  فیلم کوتاه پشت خاکریز را جوانان و دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: این فیلم کوتاه 6 دقیقه‌ای حکایت فرزند شهیدی است که پس از پیدا کردن تعدادی از عکس‌های پدر شهیدش به دنبال کسب حقیقت، با عکس‌ها همراه می‌شود.
 
تهیه کننده فیلم کوتاه پشت خاکریز با بیان این‌که ساخت فیلم با موضوع دفاع مقدس، بدون همکاری و حمایت نهادهای انقلابی ممکن نیست، اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان با بهره‌مندی کامل از ابزار رسانه به‌ویژه سینما علیه مقدسات و آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند و حال آنکه بعضی از اوقات فیلم‌سازان ما در داخل این سرزمین برای ساخت یک فیلم با موضوع دفاع مقدس دچار مشکل حمایتی جدی هستند.
 
وی با بیان این‌که بهره‌مندی از هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدامی بسیار مقدس است، گفت: آنچه که امروز نهادهای اسلامی و انقلابی باید به آن توجه کنند، حمایت همه جانبه از تولیدات رسانه‌ای است که دشمن از آن به خوبی برای ترویج افکار پلید و شوم خود بهره می‌گیرد.
 
گودرزی راهیابی فیلم پشت خاکریز را به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد افتخاری برای قم دانست و گفت: امیدوارم این فیلم که با همت و تلاش بسیجی‌وار هنرمندان جوان قمی ساخته شده حائز رتبه شود. 
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdci3raz.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما