سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 16086
معاون بسیج سپاه علی بن ابی طالب(ع):

دفاع مقدس نبرد حق علیه باطل بر اساس سرشت انسانی بود

قم نيوز : قم نیوز: معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه ظلم‌ستیزی در سرشت انسان‌ها وجود دارد گفت: دفاع مقدس نبرد حق علیه باطل بر اساس فطرت انسانی بود.
دفاع مقدس نبرد حق علیه باطل بر اساس سرشت انسانی بود
 به گزارش قم نیوز، و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام رضا اعزازی در حاشیه نمایشگاه یادیاران ویژه هفته دفاع مقدس، با اشاره به برپایی نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس در قم اظهار کرد: این نمایشگاه در حقیقت به وسیله ابزار هنر به انتقال مفاهیم ارزشی دوران جنگ به نسل امروز می‌پردازد.
 
وی افزود: حضور جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه و آشنایی آنها با رشادت‌های رزمندگان اسلام پیام‌های مهمی به همراه دارد، هشت سال جنگ علیه دشمنان و مستکبران در حقیقت نبرد با کفار بر اساس فطرت انسانی بوده و همین موضوع باید به خوبی برای نسل امروز تبیین شود.
 
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم با بیان اینکه ظلم‌ستیزی در سرشت انسان‌ها وجود دارد عنوان کرد: اگر این امر فطری نبود امروز جوانان ما به نمایشگاه دفاع مقدس نمی‌آمدند، حضور این افراد نشان می‌دهد جوانان امروز هم مانند نسل گذشته ما گمشده‌هایی دارند که آن‌ها را در ارزش‌های دفاع مقدس جستجو می‌کنند.
 
وی افزود: در موضوع حلقه‌های صالحین نیز تلاش می‌کنیم که نشان دهیم پاسداران و سربازانی که امروز از دوران جنگ به یادگار مانده‌اند در حقیقت میراث‌داران آن دوران بوده و صالحین در حقیقت همین افراد هستند، در حلقه‌های صالحین تلاش می‌کنیم گردهمایی‌های بزرگی به همراه مربیان و فرماندهان پایگاه‌ها در مناسبت‌هایی همچون سالروز شکست حصر آبادان در حرم مطهر و با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران داشته باشیم.
 
اعزازی با اشاره به فرصتی که امروز برای پرداختن به ایمان و تقویت بعد معنوی جوانان حاصل شده است خاطرنشان کرد: تمام فضاهای باشکوهی که امروز در مقابل دیدگان خود می‌بینیم نتیجه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جوانان غیور دیروز ایران زمین است، در حقیقت آزادی و سربلندی امروز ما حاصل تلاش و کوشش دیروز آن‌هاست.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcaiwn6.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما