دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 16131
در رقابت‌های فوتبال لیگ نوجوانان استان قم

مبنا صنعت ۲ امتیاز حیاتی را از دست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال مبناصنعت در مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه‌های استان قم، ۲ امتیاز حساس و حیاتی را در بازی مقابل آبادگران از دست داد.
مبنا صنعت ۲ امتیاز حیاتی را از دست داد
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم و از هفته هشتم، تیم‌های مبناصنعت و آبادگران با هم روبه‌رو شدند که این بازی در پایان به تساوی 2ـ2 انجامید.
 
مبناصنعت اگرچه با این تساوی 22 امتیازی و صدرنشین شد، اما با توجه به رقابت شانه به شانه این تیم با تیم‌های عقاب پردیسان و افشید در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ نوجوانان استان قم، این نتیجه یک تساوی تلخ‌تر از شکست برای این تیم بود.
 
آبادگران با متوقف کردن مبناصنعت به رکورد هفت هفته پیروزی متوالی تیم مبناصنعت پایان داد و در حالی این نتیجه را کسب کرد که کمتر کسی پیش‌بینی چنین نتیجه خوبی را از این تیم داشت.
 
بدین‌ ترتیب سرنوشت تیم قهرمان مسابقات فوتبال نوجوانان استان قم در 2 بازی حساس مشخص خواهد شد.
 
یکی از این بازی‌ها روز سه‌شنبه بین تیم‌های عقاب پردیسان و افشید برگزار می‌شود و بازی حساس دیگر در هفته‌های آینده بین عقاب پردیسان و مبناصنعت خواهد بود.
 
عقاب پردیسان تنها تیمی است که هنوز در این فصل امتیاز از دست نداده است و سرنوشت قهرمانی این تیم در دستان خودش است، زیرا اگر این تیم بتواند بازی‌ها باقیمانده‌اش را نیز با پیروزی به پایان برساند‏، قهرمان لیگ خواهد شد.
 
در هر صورت باید منتظر هفته‌های پایانی لیگ نوجوانان استان باقی ماند تا تکلیف قهرمان از مثلث قهرمانی این مسابقات مشخص شود. قهرمان این رقابت‌ها نماینده استان قم در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور در دسته مناطق خواهد بود.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcb88b8.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما