يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 16213

سومین جشنواره اعتکاف در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس جشنواره اعتکاف قم گفت: سومین جشنواره اعتکاف با موضوعات علمی و پژوهشی در قم برگزار می شود.
سومین جشنواره اعتکاف در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علیرضا تکیه ای روز یکشنبه در این زمینه افزود: پس از برگزاری موفق نخستین دوره جشنواره اعتکاف در رشته های ادبی و دومین جشنواره در رشته های هنری، سومین دوره این جشنواره در بخشهای پایان نامه، مقاله، پژوهش و تالیف و در سطح بین المللی برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه اعتکاف در بخش علمی و تحقیقی در غربت است، اضافه کرد: کاستی های فقهی، فلسفی و نیازهای فراوان فعلی در زمینه اعتکاف ضرورت مجاهدت علمی محققان و اندیشمندان را در این زمینه دوچندان کرده است که برگزاری این جشنواره نقطه شروعی برای تولید ذخایر اسلامی با موضوع اعتکاف خواهد بود.
 
وی گفت: بر اساس فراخوان انتشار یافته، پژوهشگران و نویسندگان تا پایان دی ماه مهلت دارند تا آثارشان را به دبیرخانه دایمی جشنواره ارسال کنند.
 
تکیه ای از همه اساتید، نویسندگان، محققان، پژوهشگران و دانشجویان دعوت کرد تا با شرکت در این فراخوان معنوی سهمی عظیم در ارتقاء معنویت در جامعه و ترویج معارف قرآنی داشته باشند.
 
علاقه مندان می توانند از طریق سایت www.Etekafqom.com و یا آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی، کوچه 56، پلاک 25، واحد یک (صندوق پستی: 145ـ 37145) و تلفکس: 32910338 ـ 025با دبیرخانه ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc1iqs.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما