چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 16426
رئیس دانشگاه جامع حضرت معصومه(س):

ضرورت وجود دانشگاه حضرت معصومه(س) به همگان ثابت شده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: در بدو تشکیل این دانشگاه عده‌ای بودند که با تشکیل این دانشگاه موافق نبودند و رویکرد مثبتی به این دانشگاه نداشتند اما با دیدن ثمرات این دانشگاه، همگان به ضرورت وجود، اظهار کرده‌اند.
ضرورت وجود دانشگاه حضرت معصومه(س) به همگان ثابت شده است
به گزارش قم نیوز، علیرضا باقری ثالث، رئیس دانشگاه جامع حضرت معصومه(س) که شامگاه دیشب در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی، سخن می گفت با اشاره به ویژگی‌های خاص دانشگاه حضرت مصومه(س) اظهار کرد: رویکرد نوشته‌های حضرت عالی به نوع نگرش دانشگاه حضرت معصوم(س) بسیار نزدیک است.
 
رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) افزود: در بدو تشکیل این دانشگاه عده‌ای بودند که با تشکیل این دانشگاه موافق نبودند و رویکرد مثبتی به این دانشگاه نداشتند اما با دیدن ثمرات این دانشگاه، همگان به ضرورت وجود، اظهار کرده‌اند.
 
این استاد دانشگاه تصریح کرد: از بین 100 دانش آموخته دانشگاه حضرت معصومه(س)، 70 نفر در مقاطع بالاتر پذیرفته شدند، از نظر کیفیت تحصیل نیز دانشگاه در سطح بالایی بوده و میزان مشروطی آن بسیار کم است و تاکنون تنها یک پرونده به کمیسیون موارد خاص استان ارجاع شده است.
 
وی افزود: از نظر اخلاقی نیز این دانشگاه در وضعیت بسیار خوبی است و در سال گذشته، تنها یک مورد پرونده اخلاقی ارجاعی به کمیته انضباطی وجود داشته است.
 
رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: تلاش ما این بوده که دانشگاه حضرت معصومه(س) به عنوان یک نمونه خوب به تمام کشور صادر و نظر مقام معظم رهبری بر وجود چنین دانشگاهی در تمام کشور محقق شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdciq5az.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما