چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 16429
رئیس پارک علم و فناوری استان قم تاکید کرد

لزوم گسترش فضای ترغیب و تشویق هر چه بیشتر نخبگان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: با ایجاد فضای ترغیب و تشویق امروز شاهد 41 طرح از استان قم در نمایشگاه و جشنواره علم تا عمل هستیم و این بسیار برای استان قم موثر بوده و می‌تواند اثر بخشی خاصی در ارتقای فضای علمی داشته باشد.
لزوم گسترش فضای ترغیب و تشویق هر چه بیشتر نخبگان
 به گزارش قم نیوز، به نقل از ستاد خبری جشنواره علم تا عمل، سید هاشم عارف در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در نمایشگاه علم تا عمل گفت: برگزاری این نمایشگاه در راستای معرفی خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه محصولات آن‌ها به جامعه است و از این‌رو از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.
 
وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران بسیاری به این نمایشگاه می‌آیند و با طرح‌ها و ایده‌ها آشنا شده و بر اساس آن سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند که از این نظر باید به خوبی طرح‌ها معرفی شود.
 
رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به چهارمین دوره برگزاری این جشنواره گفت: نباید به‌زودی قضاوت کرد که آیا برگزاری این نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها اثر بخش بوده است یا خیر ولی به هر ترتیب این نمایشگاه‌ها اثرگذاری خود را دارد و البته باید به آیتم تجاری‌سازی هم توجه شود.
 
عارف تاکید کرد: البته باید آمار مشخصی از انعقاد قراردادها در طول سال ارائه شود و فضای تشویق و ترغیب ایجاد شده تا نخبگان بتوانند به خوبی معرفی شوند.
 
وی اظهار داشت: همین ایجاد فضای ترغیب و تشویق بوده است که امروز شاهد 41 طرح از استان قم در نمایشگاه و جشنواره علم تا عمل هستیم و این بسیار برای استان قم موثر بوده و می‌تواند اثر بخشی خاصی در ارتقای فضای علمی داشته باشد.
 
رئیس پارک علم و فناوری استان قم طرح‌های استان قم در نمایشگاه علم تا عمل را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: استان قم یکی از موفق‌ترین غرفه‌ها در میان همه استان‌ها بوده است که در همه زمینه‌ها توانسته ارائه طرح داشته باشد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb9ab8.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما