پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 16459
میرهادی تاکید کرد:

هیئات بدون هماهنگی با شهرداری نسبت به برپایی ایستگاه صلواتی اقدام نکنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر امور شهری شهرداری قم با تاکید بر این که شهروندان و هیئات مذهبی بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به برپایی ایستگاه های صلواتی نکنند، بیان داشت: کلیه اصول ایمنی در برپایی ایستگاه های صلواتی باید رعایت شود.
هیئات بدون هماهنگی با شهرداری نسبت به برپایی ایستگاه صلواتی اقدام نکنند
به گزارش قم نیوز، سید محسن میرهادی، بر کسب مجوز برای برپایی ایستگاه های صلواتی در ایام ماه محرم تاکید کرد و گفت: امسال برای سهولت و تسریع در خصوص صدور مجوز برای ایستگاه های صلواتی، این کار به شهرداری های مناطق واگذار شده است و از شهروندان و هیئات مذهبی درخواست می شود برای جلوگیری از بروز مشکلاتی از جمله سدمعبر و ترافیک بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به برپایی ایستگاه های صلواتی نکنند.
 
وی با بیان این که شهروندان در برپایی ایستگاه های صلواتی باید به چند نکته توجه کنند، تصریح کرد: از هیئات درخواست می‌شود در هنگام نصب داربست برای برپایی ایستگاه های صلواتی کلیه اصول ایمنی را رعایت کنند و این میله ها در برابر وزش باد و یا فشاری که از سوی مراجعین وارد می شود مقاوم باشند تا منجر به بروز حادثه برای شهروندان نشود.
 
مدیر امور شهری شهرداری قم اضافه کرد: همچنین برای حفظ زیبایی محیط شهری درخواست داریم تا از داربست های متناسب و چادرهای تمیز برای این کار استفاده شود، به علاوه در محل برپایی ایستگاه های صلواتی حتما از کپسول های آتش نشانی و سطل های جمع آوری زباله استفاده گردد.
 
تاکید بر خودداری از نصب داربست ایستگاه های صلواتی در پیاده روها و فضاهای سبز شهری
 
وی در ادامه یادآور شد: از شهروندان این درخواست را هم داریم تا از نصب داربست ها در محل پیاده رو ها و فضای سبز شهری پرهیز کنند، همچنین در هنگام برپایی ایستگاه ها توجه داشته باشند موجب مسدود کردن انهار نشوند چرا که با توجه به فصل بارندگی این کار موجب آبگرفتگی و بروز مشکلاتی برای شهروندان خواهد شد.
 
میرهادی در پایان بیان داشت: امیدواریم متولیان هیئات مذهبی با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در تهیه و توزیع تذورات بتوانند در این ایام در برگزاری هر چه بهتر مراسم های عزاداری سهم بزرگی داشته باشند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdceoe8z.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما