شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 16509
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بخش مرکزی:

گفتمان هایی با محوریت امر به معروف در شهر قنوات برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بخش مرکزی گفت: ۱۲ گفتمان با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان های شهر قنوات تا پایان ماه محرم برگزار می شود.
گفتمان هایی با محوریت امر به معروف در شهر قنوات برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید حسین سجادی تبار، درباره فعالیت های سازمان تبلیغات بخش مرکزی اظهار کرد:  هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است. بنابراین 31 مورد اعزام مبلغ به شهر و روستاهای اطراف بخش مرکزی داشتیم.
 
وی افزود: 12 گفتمان با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان های شهر قنوات تا پایان ماه محرم برگزار می شود که در حال حاضر سه گفتمان آن به اتمام رسیده است.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بخش مرکزی تاکید کرد: در سطح شهر و میادین اصلی بنر هایی با احادیث امام حسین (ع) نصب شده است.
 
حجت الاسلام سجادی تبار درباره برگزاری فعالیت های فرهنگی در این ایام گفت: مسابقه فرهنگی با موضوع رمز عاشورا در روستاهای بخش مرکزی با راهنمایی روحانیون برگزار می شود.
 
وی تصریح کرد: برای انس و الفت بیشتر با قرآن، قبل از شروع مراسم عزداری و سخنرانی ها تلاوت یک جزء قرآن صورت می گیرد.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: روز دوشنبه 7 محرم در اداره تبلیغات اسلامی قنوات برنامه ای  با محوریت اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در سیره اهل بیت برگزار می شود.
 
سجادی تبار با اشاره به فعالیت های هیئت انصار المهدی افزود: هیئت انصارالمهدی مختص دبیرستان پسرانه شهر است که هر روز برنامه ای با محوریت اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و نقش جوانان در نهضت امام حسین برگزار می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در بخش قرآنی مختص خواهران برنامه ای ده روزه با اعزام مبلغه با همکاری جامعه القرآن الکریم شهر قم با محوریت اهمیت امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.
 
انتهای پیام / 125
https://qomnews.ir/vdcaomn6.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما