دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 16636
معاون فرهنگی،‌ ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث:

مراسم رونمایی از تازه‌های نشر دارالحدیث فردا برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:‌ معاون فرهنگی،‌ ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث از برگزاری مراسم رونمایی از تازه‌های نشر دارالحدیث، فردا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال‌جاری خبر داد.
مراسم رونمایی از تازه‌های نشر دارالحدیث فردا برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا امروز با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از تازه‌های نشر موسسه دارالحدیث اظهار داشت: این مراسم به مناسبت تقارن ایام محرم با هفته کتاب برگزار می‌شود و طی آن از مجموعه سه جلدی کنزالدعا، مجموعه 2 جلدی شناخت‌نامه نماز،‌ کتاب رستاخیز کربلا و چند اثر دیگر رونمایی می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: کتاب کنزالدعا یکی از آثاری است که در این مراسم رونمایی می‌شود که مشتمل بر ادعیه قرآنی و دعاهای پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع) است و با موضوع‌بندی جدید دسترسی آسان مخاطبان را فراهم کرده است.
 
معاون فرهنگی،‌ ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث عنوان کرد: از کتاب کنزالدعا می‌توان به عنوان گنجینه دعا یاد کرد و در حقیقت مکمل کتاب نهج‌الدعا بوده و در این کتاب تلاش شده است از صدور دعاها از معصومان اطمینان حاصل شود.
 
وی مجموعه هفت جلدی رستاخیز کربلا را از دیگر آثار مربوط به این مراسم ذکر کرد و افزود: کتاب «سلام او»، ترجمه‌ای تازه و شیوا از زیارت ناحیه مقدسه، کتاب «تا عاشورا» با موضوع سیر حوادث از ورود امام حسی ن(ع) به کربلا تا شب عاشورا، کتاب «روز عاشورا» شامل سیر مقتل و حوادث سحرگاه تا ظهر عاشورا، کتاب «عصر عاشورا» شامل اتفاقات مربوط به پس از شهادت امام حسین (ع) و یارانش از جمله از کتاب‌های این مجموعه هفت جلدی است.
 
سبحانی‌نیا «عطر گل سرخ» کتاب تصویری ویژه کودکان، کتاب «پای سخن محبوب دل‌ها» چهل حدیث از امام حسین (ع) و کتاب «ریحانه‌های دشت خون» داستانک‌هایی از حضور زنان در نهضت عاشورا را از آثار دیگر مجموعه هفت جلدی رستاخیر کربلا ذکر کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام تسهیلات ویژه برای فروش آثار انتشارات دارالحدیث و تقدیر از مسئولان کتابخانه تخصصی علوم حدیث از برنامه‌های دیگر این مراسم است.
 
معاون فرهنگی،‌ ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث ادامه داد: موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث تنها مرکز تخصصی علوم حدیث در جهان تشیع است که به انتشار آثار و منشورات حدیثی به زبان‌های مختلف می‌پردازد و تاکنون بیش از 300 عنوان کتاب منتشر کرده است.
 
مراسم رونمایی تازه‌های نشر دارالحدیث فردا 28 آبان‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام طباطبایی رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث ساعت 9 صبح در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb00b8.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما