چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 16696
در دیداری از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور

صبای قم به میهمانی منتظران بندر امام می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری حساس از چهارمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مقابل منتظران بندر امام صف آرایی می‌کنند.
صبای قم به میهمانی منتظران بندر امام می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌های جوان صبای قم تا کنون دو دیدار خانگی و یک بازی خارج از خانه در دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برگزار کرده‌اند و حالا دومین بازی خارج از خانه را در جنوب کشور برگزار می‌کنند.
 
از باخت متوالی در دیدارهای قبلی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، یک باخت در خانه و یک شکست در خارج از خانه برای فوتبالیست‌های جوانان صبای قم رقم خورد و حالا آنها تلاش می‌کنند که سه امتیاز از دست رفته در دیدار خارج از خانه قبل در شهر قروه کردستان را در شهر بندر امام جبران کنند.
 
این در حالی است که با موفقیت در کسب پیروزی برابر تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه در هفته سوم، تیم فوتبال جوانان صبای قم با کسب نخستین پیروزی، ناکامی در دو هفته آغازین فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور را به فراموشی سپرده و شانس خود را برای رسیدن به مدعیان صعود از گروه دوم این رقابت‌ها افزایش داده است.
 
بعد از شکست مقابل تیم‌های فوتبال امید پاس همدان و خورشید قروه در دو مسابقه متوالی از دور رفت دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور، جوانان صبای قم در سومین دیدار خود از سد تیم آب منطقه ای کرمانشاه عبور کردند.
 
فوتبالیست‌های جوان صبای قم در یکی از مهمترین بازی‌های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه این هفته یعنی اول آذر ماه در دیداری حساس از ساعت 15 به مصاف تیم جوانان منتظران بندر امام می‌روند.
 
تیم فوتبال امید صبای قم از سه بازی دور رفت مرحله گروهی تا کنون یک پیروزی و دو باخت در کارنامه دارد و پیروزی در دیدار خانگی هفته سوم مقابل آب منطقه‌ای کرمانشاه موجب شد تا شاگردان مهدی گائینی در تیم امید صبا فاصله اندکی با صدر جدول رده بندی بازی‌های گروه نخست داشته باشند.
 
علاوه بر تیم جوانان صبای قم، هشت تیم دیگر نیز در کنار این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حاضر هستند و بازی‌های خود را در مرحله گروهی به منظور راهیابی به لیگ برتر به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند.
 
در این گروه که گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیم‌های صبای قم، پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماهشهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdch--nz.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما