پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 16728
با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی

شورای هماهنگی دستگاه‌های استانی وزارت تعاون در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه فراگیر شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارتخانه خود در قم شرکت کرد.
شورای هماهنگی دستگاه‌های استانی وزارت تعاون در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، شامگاه چهارشنبه با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قم، شورای هماهنگی دستگاه‌های استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن امام رضا(ع) استانداری این استان برگزار شد.
 
در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی عرب انصاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و اسماعیل زارعی کوشا، برگزار شد، روسای سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه وحید وزیری راد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.
 
مدیران سازمان فنی و حرفه ای، سازمان بهزیستی، بانک رفاه، بانک تعاون، بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی و دیگر سازمان‌ها، در این جلسه در گفت‌و‌گوی مستقیم با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت کردند و گزارش دقیق و جامعی از وضعیت سازمان خود و ماموریت های انجام شده و کارهای باقی‌مانده ارائه کردند.
 
به دلیل حساس و دقیق بودن آمارهای ارائه شده در این جلسه، تنها در نیمی از جلسه خبرنگاران حاضر بودند و به درخواست وزیر، باقی جلسه تنها با حضور اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های استانی ادامه یافت.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcdj50f.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما