پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 16741

بوستان کوثر به بهره برداری رسید

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم ضمن اعلام این مطلب گفت: بوستان کوثر با مساحت تقریبی 4000 متر مربع به همت و تلاش همکاران محترم شهرداری بازسازی و احیاء شد .
بوستان کوثر به بهره برداری رسید
به گزارش قم نیوز، شهردار منطقه دو قم ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء سطح رفاه و آسایش شهروندان و زيباسازي چهره شهر، گفت: این بوستان با هزینه ای بالغ بر  000/000/240/3 ریال با انجام عملیات عمرانی شامل خاکبرداری، زیرسازی، بتن ریزی، جدولگذاری جداول سنگی، موزاییک فرش، احداث آبنما، اجرای فضای سبز، مبلمان پارکی، وسایل بازی کودکان ، برج نوری، وسایل تندرستی (ورزشی) و ...  به اتمام رسیده است .
متین فر در ادامه افزود: یکی از ملزومات شهر سالم داشتن محیطی پاک و آرامش بخش است که فضای سبز نقشی اساسی در این زمینه دارد و می تواند با تلطیف محیط و ایجاد آرامش در فضای شهری، به ارتقا سطح سلامت و شادابی شهروندان کمک نموده و سهمی عمده در این زمینه داشته باشد.
وی ضمن آرزوی شادابی و سلامتی برای شهروندان گفت: بوستان کوثر یکی از بوستانهای بزرگ سطح منطقه است که با همت و تلاش همکاران محترم فنی و فضای سبز بازسازی و احداث گردیده است.
وی در خاتمه اظهار داشت: با توجه به تاکیدات شهردار محترم تمام تلاش خود را جهت ایجاد محیطی آرام ، ایمن و شاداب برای شهروندان به کار بسته‌ایم و به حمد الله تلاشهای کارکنان محترم شهرداری در شش ماهه اول سال به ثمر نشسته و یک به یک پروژه‌های تعریف شده در بودجه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcizyaz.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما