پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 16747

دستگيري سارق دوربين هاي مداربسته از اماکن دولتي در قم

قم نيوز : قم نیوز: جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري يک سارق حرفه اي دوربين هاي مداربسته در استان خبر داد و گفت: نامبرده به 40 فقره سرقت اعتراف کرد.
دستگيري سارق دوربين هاي مداربسته از اماکن دولتي در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ "حميدرضا اسدي" صبح امروز به تشريح جزئيات خبر فوق پرداخت. 
وی اظهارداشت: در پي سرقت دوربين هاي مداربسته از برخي اماکن دولتي و بانک ها ، شناسايي و دستگيري سارق در دستور کارمان قرار گرفت. 
وي ادامه داد: بر اين اساس، با توجه به حساسيت موضوع ، عکس متهم حين سرقت دوربين مداربسته به کليه عوامل تجسس و اطلاعات کلانتري ها تحويل داده شد. 
سرهنگ " اسدي" در ادامه در خصوص نحوه دستگيري سارق افزود: ماموران تجسس و اطلاعات کلانتري 17 قم حين گشت زني به صورت نامحسوس در سطح حوزه استحفاظي کلانتري خود به يک خودرو مشکوک شده و آن را متوقف کردند . 
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم گفت: با توجه به اينکه ماموران عکس متهم را در اختيار داشتند پس از شناسايي به بازرسي از خودرو پرداخته و دو دوربين مداربسته ، آچار آلن ، پيچ گشتي و ... کشف کردند. 
وي اظهارداشت: سارق که در رويارويي با شواهد موجود چاره اي جز بيان حقيقت نداشت به سرقت 40 دوربين مداربسته از برخي اماکن دولتي و همچنين بانک ها اعتراف کرد. 
سرهنگ " اسدي" بيان داشت: با اعتراف نامبرده دو مالخر نيز که يک نفر آن ها داراي مغازه دوربين هاي مداربسته است ، شناسايي و دستگير شدند. 
گفتني است ، در نهايت متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي استان شدند. 

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdceff8z.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما