دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 16815
در لیگ فوتبال امیدهای کشور

صبا در قم میزبان شهید آسیابی کلاله است

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در لیگ دسته اول امیدهای کشور میزبان تیم شهید آسیابی کلاله گلستان است.
صبا در قم میزبان شهید آسیابی کلاله است
به گزارش قم نیوز، در هفته سوم از دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ دسته اول رده سنی امید باشگاه‌های کشور تیم امید صبای قم در دیدار خانگی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی به مصاف تیم فوتبال امید شهید آسیابی کلاله می رود.
 
صبای قم که مسابقات خود در دور گروهی را بسیار خوب آغاز کرد و توانست به چهار پیروزی پیاپی دست یابد به ناگاه دچار افت در نتیجه‌گیری شد و در سه بازی متوالی مقابل حریفان خود در خارج از خانه شکست خورد.
 
این تیم به لطف پیروزی‌های پیاپی ابتدای فصل هم اکنون در رده دوم جدول رده‌بندی گروه شش تیمی خود ایستاده است و امیدوار با کسب نتایج خوب در سه بازی پایانی و البته لغزش رقبا، جواز حضور در مرحله دو مسابقات را کسب کند.
 
شاگردان حسین گنجیان در آخرین بازی خود در قائم‌شهر برابر پرسپولیس این شهر یک بر صفر شکست خورد و این در حالی بود که صبا در بازی‌های قبل نیز با همین نتیجه برابر ابومسلم خراسان و شهرداری نوژن نوشهر باخته بود.
 
صبا هم اکنون 12 امتیازی است و پشت سر تیم ابومسلم مشهد که 13 امتیاز دارد، در مکان دوم جدول است اما پیروزی صبا برابر شهید آسیابی و امتیاز از دست دادن تیم پرسپولیس قائم‌شهر در مسابقه با شهرداری نوژن نوشهر ، صعود تیم امید صبا به مرحله دوم مسابقات امیدهای کشور را مسجل می‌کند.
 
صبا در این بازی محروم و مصدوم ندارد و امیدوار است با درخشش مهره‌های کلیدی خود نظیر عباس طهماسبی، پوریا عربی، اسامه کاویان پور و میلاد آبادی موفق به کسب هر سه امتیاز این مسابقه شود ضمن این که دیدار رفت دو تیم در زمین تیم شهید آسیابی، با یک گل به سود صبا خاتمه پیدا کرد.
 
مسابقه تیم‌های امید صبای قم و امید شهید آسیابی کلاله از ساعت 14 روز دوشنبه 4 آذر در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcaman6.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما