دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 16841
معاون بین الملل جامعه المصطفی(ص) خبر داد

تحصیل طلاب ۱۳۰ کشور جهان در جامعه المصطفی

قم نيوز : قم نیوز: معاون بین الملل جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به تحصیل طلاب ۱۳۰ کشور جهان در جامعه الصطفی گفت: با توجه با شعار سال گذشته که هر روز یک کتاب بود توانستیم ۳۶۵ کتاب برای توسعه اندیشه‌های اسلامی به عرصه چاپ برسانیم.
تحصیل طلاب ۱۳۰ کشور جهان در جامعه المصطفی
به گزارش قم نیوز،  مجید حکیم الهی، معاون بین الملل جامعه المصطفی العالمیه ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به اینکه جامعة المصطفی العالمیه یک نهاد حوزوی است اظهار کرد: این نهاد با نام جامعه المصطفی العالمیه فعالیت خود را آغاز کرده و در سراسر جهان به فعالیت مشغول است.
 
وی با بیان اینکه طلاب جامعه المصطفی العالمیه طلاب غیر ایرانی هستند بیان کرد:  مدارک جامعه المصطفی العالمیه در سراسر جهان معتبر هستند و طلاب پس از گرفتن مدارکشان می توانند در تمامی دانشگاه‌های سراسر دنیا ادامه تحصیل دهند.
 
معاون بین الملل جامعه المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: این نهاد حوزوی با تلاش های بسیار خود توانسته در بسیاری از سازمان ها و نهاد های بین المللی عضویت بگیرد که از آن جمله می توان به دانشگاه اسلامی غنا، کالج اسلامی لندن، مرکز تربت معلم بورکینافاسو و بسیاری از مراکز دیگر اشاره کرد.
 
حکیم الهی بااشاره به اینکه دروس جامعه المصطفی العالمیه نیز مانند حوزه علمیه است عنوان کرد: در حال حاضر برای طلاب مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هم داده می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه طلاب جامعه المصطفی العامیه از 130 کشور جهان هستند خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 هزار طلاب در این نهاد مشغول تحصیل هستند.
 
معاون بین الملل جامعه المصطفی العالمیه تاکید کرد: در حال حاضر 60 کشور جهان تحت پوشش جامعه المصطفی العالمیه هستند و 90 کشور جهان تحت حمایت ما قرار گرفته اند.
 
حکیم الهی با اشاره به اینکه در سال گذشته شعار ما هر روز یک کتاب بوده است، ابراز کرد: در سال گذشته با تکیه بر این شعار توانستیم 365 کتاب را در عرصه توسعه فرهنگ اسلامی به چاپ برسانیم.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر جامعه المصطفی العالمیه بخشی برای خواهران دارد که توسط خودشان اداره می شود و 5هزار طلبه خواهر در آن مشغول به تحصیل هستند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjvoev.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما