سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 16863
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان قم خبر داد

برگزاری همایش بزرگ بسیجیان قم در میدان بزرگ امام خمینی (ره)

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان قم از برگزاری همایش بزرگ بسیج در میدان بزرگ امام خمینی (ره) با حضور گردان‌های عاشورا، الزهرا و امام علی (ع) خبر داد.
برگزاری همایش بزرگ بسیجیان قم در میدان بزرگ امام خمینی (ره)
به گزارش قم نیوز، رضا فقیهی امروز با تبریک فرارسیدن پنج آذرماه روز بسیج اظهار داشت: علاوه بر 160 برنامه محوری که به صورت ناحیه‌ای برگزار می‌شود بسیج امروز با یک حضور همگانی توانمندی‌های خود را به جهانیان نشان خواهد داد.
 
وی افزود: در این روز گردان امام علی (ع) با تجهیزات و سازماندهی کامل و با هدف نشان دادن آمادگی بسیج و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و رهبری در همایش حاضر خواهد شد.
 
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان قم در ادامه با اشاره به شبکه حلقه‌های صالحین عنوان کرد: حلقه‌های صالحین از کودکان دبستانی تا تمام سنین را شامل می‌شود و در این جلسات مباحث آیینی، مهارتی، شریعتی و موضوعات خاص مطرح می‌شود.
 
فقیهی افزود: یکی از اهداف بسیج این است که در مباحثی که مورد غفلت جامعه قرار می‌گیرد ورود کند و شاخص‌ترین این مباحث امر به معروف و نهی از منکر است.
 
وی با بیان اینکه در خمس و زکات مردم به مراجع رجوع می‌کنند، گفت: شاهدیم که در امر به معروف و نهی از منکر حساسیت آنگونه که باید و شاید وجود ندارد.
 
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان قم با بیان اینکه این فریضه باید در جامعه احیا شود، عنوان کرد: نبودن امر به معروف و نهی از منکر مانند این است که ویروس در جامعه نفوذ کند و استقامت جامعه را از بین ببرد و باعث فلج شدن جامعه شود.
 
وی با اشاره به اینکه بسیج به عنوان یک محور به امر به معروف و نهی از منکر نگاه می‌کند، گفت: روز آخر هفته بسیج به نام امر به معروف و نهی از منکر است و اجتماعاتی از زنان محجبه بسیجی در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود و در قم این مراسم در تالار معصومیه برگزار خواهد شد.
 
فقیهی با اشاره به اینکه بسیج در زمینه فضای مجازی و رسانه‌ها ورود قابل قبولی داشته است، تصریح کرد: امروز بزرگترین لشکر فضای مجازی در اختیار بسیج قرار دارد.
 
وی ادامه داد: بسیج به فعالیت‌های دفاعی و نظامی خود همچنان ادامه می‌دهد تا هیچ کشوری فکر تجاوز به این کشور را نداشته باشد.
 
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان قم با بیان اینکه 500 مهد قرآنی توسط بسیج امسال در کشور راه‌اندازی شده است، گفت: از این میان 10 مهد قرآن به همت بسیج استان قم در شهر کریمه اهل‌بیت (ع) راه‌اندازی شده است.
 
وی افزود: امسال هفت سوله ورزشی در استان قم با همت بسیج استان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.
 
فقیهی عنوان کرد: بزرگترین سالن تیراندازی کشور در قم قرار دارد و در سال‌جاری پنج هزار دانش‌آموز در این میدان تیر به تمرین پرداخته‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم در توسعه بسیج از امکانات خود به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم و بتوانیم به بهترین شکل هفته بسیج را گرامی بداریم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdsj0f.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما