سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 16867
فرماندار قم:

نهاد مقدس بسیج مهمترین پشتوانه نظام است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم در جمع کارکنان مجتمع ادارات گفت: نهاد مقدس بسیج مهمترین پشتوانه نظام است.
نهاد مقدس بسیج مهمترین پشتوانه نظام است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم گرامیداشت هفته بسیج گفت: در نظام جمهوری اسلامی مصادیق زیادی از آموزه‌های دین مبین اسلام و مکتب اهل‌بیت (ع) عملیاتی شده است که بسیج یکی از آن‌هاست.
 
وی با اشاره به صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین ادامه داد: نقش بسیج در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار بوده است و اگر بسیج نبود توفیقاتی که امروز نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به آن نایل شده است، محقق نمی‌شد.
 
فرماندار قم تصریح کرد: با وجود نقش بی‌بدیل بسیج در ابعاد گوناگون، هنوز مفهوم واقعی آن برای نسل جوان به خوبی تبیین و تشریح نشده است و ضرورت دارد که اندیشمندان اسلامی نسبت به این امر مهم اهتمام ویژه داشته باشند.
 
وی به حجم گسترده حملات دشمن علیه بسیج اشاره کرد و افزود: با وجود تمام این حملات، روز به روز بر عزت و اقتدار این نهاد انقلابی و مردمی افزوده شده است.
 
زارعی‌کوشا گفت: امروز بسیج در بین اقشار مختلف مردم ظهور و بروز پیدا کرده و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به عنوان مهمترین پشتوانه نظام اسلامی مطرح است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchq6nz.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما