?>?> طلاب بسیجی به شبهات دینی پاسخ می‌دهند | قم نیوز
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 16950
فرمانده تیپ امام صادق(ع):

طلاب بسیجی به شبهات دینی پاسخ می‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر امام صادق(ع) با بیان اینکه طلاب بسیجی به شبهات دینی پاسخ می‌دهند، گفت: اگر در طول تاریخ حرکت‌هایی با روحیه بسیجی شکل نمی‌گرفت، امروز از تشیع خبری نبود.
طلاب بسیجی به شبهات دینی پاسخ می‌دهند
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر در گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون بسیجی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: فرمان تشکیل بسیج بیست میلیونی در روز پنجم آذر سال 1358 توسط امام راحل صادر شد.
 
وی با بیان اینکه پایه گذار اصلی بسیج پیامبر اعظم(ص) بوده است تصریح کرد: هرگاه در زمان صدر اسلام زمینه‌ای برای حرکت عمومی فراهم می‌شد با اعلام عمومی همه کسانی که در رکاب پیامبراکرم(ص) حضور داشتند و بسیحی بودند، اشتغال خود را رها می‌کردند و اسلحه می‌گرفتند تا از مرزهای اسلام دفاع کنند و بیش از هشتاد جنگ و سنگر را در خدمت نبی مکرم اسلام(ص) بودند.
 
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) با اشاره به اینکه بسیجیان از زمان پیامبراعظم(ص) تا امروز حضور داشتند، ابراز داشت: اگر در طول تاریخ حرکت‌هایی با روحیه بسیجی شکل نمی‌گرفت، امروز از تشیع هیچ خبری نبود.
 
طیبی‌فر با بیان اینکه بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی در عرصه و زمان‌های مختلف خودش را به رخ مستکبرین کشیده است، ابراز داشت: سال‌های دفاع مقدس جولانگاهی برای حضور بسیج و بسیجیان بود.
 
وی با اشاره به اینکه بسیجی کسی است که دلسوز اسلام و انقلاب باشد افزود: از بزرگان حوزه های علمیه تا پایین‌ترین اقشار در جامعه اسلامی بسیجی هستند و همین روحیه بسیجی موجب شکست مفتضحانه اسرائیل در جنگ 33 روزه و 22 روزه شد.
 
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر امام صادق(ع) با بیان اینکه بسیج در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشته است، ابراز داشت: فتنه‌های سال 78 و 88 توسط بسیج خنثی شد.
 
طیبی‌فر ادامه داد: بسیج طلاب و روحانیون در بین اقشار مختلف بسیجی که در دوران دفاع مقدس با حضور در میادین جنگ حضور داشتند در کنار رزمندگان توانستند این عظمت را برای ملت اسلام به وجود بیاورند.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز بسیج همچون گذشته در تمام صحنه‌ها حضور دارد اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی، نظامی و فرهنگی حضور جدی دارد.
 
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر امام صادق(ع) ابراز داشت: طلاب بسیجی اعلام می‌کنند همچون همه دوران‌ها در کنار رهبرشان و بزرگان دین حضور دارند و به مبارزه با شبهات و موانع دینی خواهند پرداخت تا همچنان مدافع نظام اسلامی و انقلاب باشند.
 
طیبی‌فر تصریح کرد: بسیج طلاب در استان قم زیر پوشش چهار حوزه مقاومت و بیش از 65 پایگاه و ده‌ها حلقه صالحین با گرایش‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کار خود را ادامه می دهد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcawon6.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما