شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 17186
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال/

صبا در خانه مقابل نفت تهران تسلیم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در ادامه کابوس باز شدن دروازه‌اش در دقایق پایانی این بار هم در آخرین دقیقه‌ها بازی را به نفت تهران واگذار کرد.
صبا در خانه مقابل نفت تهران تسلیم شد
به گزارش قم نیوز، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان نفت تهران بود که در پایان با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.
 
صبای قم در این بازی با ترکیب مهرداد طهماسبی،محمدامین آرام طبع(فرید بهزادی 47)،ابوالفضل ابراهیمی،مرتضی کاشی،اکبر صادقی،مسعود حق جو،مجید هوتن،محسن بیات،حسین بادامکی،کیوان امرایی،رضا عنایتی با هدایت صمد مرفاوی به میدان رفت.
 
نفت تهران نیز با ترکیب علیرضا بیرانوند،احمد آل نعمه،محمدامین حاج محمدی،وریا غفوری،وحید حمدی نژاد،رسول نوید کیا(آرش رضا وند 2+90)،هادی نوروزی(مرتضی پور علی گنجی 73)،وحید امیری،کمال کامیابی نیا،علیرضا عزتی و رضا نوروزی(علی قربانی80) راهی زمین شد.
 
نفت تهران در دقیقه 15 می‌توانست  به گل برسد اما ضربه ایستگاهی تماشایی وحید حمدی نژاد بازیکن سابق صبا  با برخورد به تیرک دروازه تیر به بیرون رفت.
 
بهترین بخت صبا برای گلزنی در نیمه نخست در دقیقه 37 به دست آمد که فرار کیوان امرایی از بین مدافعان نفت و ضربه فنی او راهی به دروازه نفت پیدا نکرد.
 
در نیمه دوم صبا سوار بر بازی شد و میل بیشتری برای گلزنی نشان داد که یکی از موقعیت‌های خوب صبا در دقیقه 69 بازی با شوت سنگین اکبر صادقی و عکس‌العمل زیبای علیرضا بیرانوند به ثمر ننشست.
 
بر خلاف جریان بازی ، در دقیقه 71 ارسال وحید امیری از جناح چپ با ضربه چکشی هادی نوروزی توأم شد تا گل نخست بازی برای نفت به ثمر برسد و هادی نوروزی در اولین بازی خود برای نفت گلزنی کند.
 
اما حدود 10 دقیقه بعد سانتر کیوان امرایی با دفع ناقص بیرانوند همراه شد و فرید بهزادی کریمی گل تساوی را وارد دروازه میهمان کرد.
 
در آخرین دقایق بازی بار دیگر کابوس دقایق آخر و گل‌هایی که صبا در این فصل در این دقایق دریافت کرده ادامه یافت و خطای مجید هوتن  در محوطه جریمه باعث شد تا وریا غفوری از روی نقطه پنالتی دروازه صبا را باز کند.
 
البرز حاجی پور داور این بازی بود و به وحید حمدی نژاد و علیرضا عزتی از نفت و محسن بیات از صبای قم کارت زرد داد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdccesqs.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما