سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 17346
در پایان نقل و انتقالات نیم فصل

صبا با 3 بازیکن جدید به توافق رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در پایان نقل و انتقالات نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با 3 بازیکن جدید به توافق رسید.
صبا با 3 بازیکن جدید به توافق رسید
به گزارش قم نیوز، این در شرایطی است که طبق پیش‌بینی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان از روز شنبه هجدهم آبان‌ماه نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر آغاز شد و تیم‌های لیگ برتری فرصت داشتند تا چهاردهم آذرماه در بازار نقل و انتقالات نیم فصل، بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرند.
 
تیم رده دوازدهمی صبای قم در حالی به بازی‌های خود در دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ادامه می‌دهد که در نقل و انتقالات نیم فصل با سه بازیکن جدید به نام‌های مجتبی رمضانی، حسین بادامکی و هادی شکوری به توافق رسیده است.
 
حسین بادامکی بازیکن سابق ابومسلم مشهد، پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی همراه با هادی شکوری مدافع سابق پاس تهران، العربی قطر، استقلال تهران، شاهین بوشهر و نفت تهران هر 2 از تیم لیگ دسته اولی پدیده مشهد به تیم صبای قم ملحق شدند و مجتبی رمضانی نیز از تیم دسته اولی نساجی مازندران به عضویت تیم صبای قم در آمده است.
 
صبای قم بعد از 2 باخت غیرمنتظره در هفته‌های اول و دوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر ملوان بندر انزلی و نفت تهران، در یکی از مهمترین بازی‌های خانگی این فصل باید روز بیست و نهم آذرماه در قم با شاگردان امیر قلعه‌نویی مسابقه دهد.
 
برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال به شکلی است که نماینده فوتبال قم باید طبق این برنامه در 2 بازی بسیار مهم در هفته‌های سوم و چهارم از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه با فولاد خوزستان و در خانه با استقلال تهران دیدار کند.
 
البته از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای هفته‌های هجدهم و نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام شده و بر اساس این برنامه تیم فوتبال صبای قم باید در هفته‌های سوم و چهارم دور برگشت در 2 دیدار سرنوشت‌ساز مقابل حریفان قدرتمند لیگ برتری یعنی فولاد و استقلال صف‌آرایی کند.
 
کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در حالی برنامه هفته‌های هجدهم و نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد که تیم فوتبال صبای قم باید در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هجدهم از لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور با عنوان گرامیداشت ولادت امام موسی کاظم (ع) از ساعت 15 روز جمعه بیست و دوم آذرماه در ورزشگاه تختی اهواز مقابل تیم فولاد خوزستان به میدان می‌رود.
 
همچنین هفته نوزدهم فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با عنوان گرامیداشت سالروز هفته وحدت حوزه و دانشگاه و گرامیداشت شهادت آیت‌الله دکتر مفتح به انجام می‌رسد و طی آن تیم صبای قم در حساس‌ترین بازی این هفته از ساعت 15 روز جمعه بیست و نهم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام قم باید در مقابل تیم فوتبال استقلال تهران صف‌آرایی کند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaien6.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما