شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 17189
سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

به آینده امیدوارم / بازیکنان صبا زیاد اشتباه می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: گرچه در دو بازی ابتدای نیم‌فصل دوم شکست خورده‌ایم اما به آینده صبا امیدوارم.
به آینده امیدوارم / بازیکنان صبا زیاد اشتباه می‌کنند
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی پس از شکست تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایطی بازی را واگذار کردیم که در نیمه دوم بر توپ و میدان تسلط داشتیم اما ما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم و نفت سه امتیاز را از ما گرفت.
 
وی گفت : مشکلی که در تیم ما وجود دارد اشتباهان فردی و بیش از حد بازیکنان ماست که سبب ضربه به تیم می‌شود که باید با انجام تمرینات مستمر این اشتباهات را به حداقل برسانیم.
 
سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: نیم‌فصل دوم را با دو باخت آغاز کرده‌ایم اما واقعیتی که وجود دارد این است که تیم ما خوب بازی می‌کند و شایسته شکست نیست و با این اوصاف به آینده امیدوارم و بدشانسی‌های ما تمام می‌شود.
 
وی افزود: نقاط ضعفی داریم که باید برطرف شود با این که از نظر روانی باید تمرکز تیم را بالا ببریم و با اعتمادبه‌نفس بیشتری بازی کنیم.
 
مرفاوی بیان کرد: تیم ما روزبه‌روز بهتر می‌شود و نتایج اخیر را جبران می‌کند و نگرانی بابت آینده وجود ندارد زیرا همه ما اینجا هستیم که به تیم کمک کنیم و توان واقعی صبا را به نمایش بگذاریم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcf1ydy.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما