سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 17351
در 3 روز پایانی هفته

لیگ برتر فوتبال قم با انجام 3 مسابقه حساس پیگیری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم روزهای پایانی هفته جاری با انجام سه مسابقه حساس و تعیین کننده پیگیری می‌شود.
لیگ برتر فوتبال قم با انجام 3 مسابقه حساس پیگیری می‌شود
به گزارش قم نیوز، فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با رقابت 8 تیم برای قهرمانی و کسب مجوز صعود به مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به شکل دوره‌ای و در مدت 14 هفته برگزار می‌شود.
 
این در حالی است که در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های استان قم، هشت تیم حضور دارند و به شکل دوره‌ای برای کسب مقام قهرمانی و رسیدن به سهمیه حضور در لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان به رقابت می‌پردازند.
 
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم از امروز با جدال تیم‌های فوتبال آبادگران، اتحاد شادقلی، استقلال، انصار، پیمان، سفیر گفتمان، عقاب پردیسان و هما به انجام می‌رسد و تیم‌ها در مدت هفت هفته دور رفت و همین تعداد بازی در دور برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.
 
این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی از امروز با انجام دیدارهای هفته سوم پیگیری می‌شود که البته یک بازی بین تیم‌های هما و استقلال به انجام رسید و که نتیجه آن بازی در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم یک بر یک مساوی شد.
 
بر اساس برنامه ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم امروز از ساعت 14 و 30 دقیقه تیم سفیر گفتمان که هم اکنون با چهار امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد در دیداری حساس به مصاف تیم رده هفتمی عقاب پردیسان می‌رود در حالی که عقاب از دو بازی قبل خود دو باخت در کارنامه دارد.
 
اما عصر چهارشنبه بیستم آذر ماه و راس همین ساعت تیم دوم جدول رده بندی و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی یعنی اتحاد شادقلی که از دو بازی شش امتیاز دارد در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم با تیم انصار 3 امتیازی و رده پنجمی مسابقه می‌دهد.
 
در آخرین بازی هفته سوم از دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز تیم‌های فوتبال پیمان و آبادگران از ساعت 12 روز جمعه بیست و دوم آذر ماه در ورزشگاه تختی قم با یکدیگر دیدار می‌کنند در حالی که آبادگران با چهار امتیاز در مکان سوم و پیمان بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قم جای گرفته‌اند.
 
با تساوی بین تیم‌های هما و استقلال در نخستین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال قم، تیم هما با هفت امتیاز در صدر جای دارد و منتظر نتیجه سایر بازی‌های این هفته است چرا که در صورت برتری اتحاد شادقلی برابر انصار، این تیم به صدر جدول رده بندی خواهد رفت.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgqw9q.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما