يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 17250
در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

صبا میهمان فولاد خوزستان شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در هجدهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته در میهمانی فولاد خوزستان به میدان می‌رود.
صبا میهمان فولاد خوزستان شد
به گزارش قم نیوز، هجدهمین هفته از بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز پنجشنبه هفته جاری با دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با گسترش فولاد تبریز و استقلال صنعتی خوزستان با سایپای البرز آغاز می‌شود و 6 دیدار دیگر این هفته روز جمعه بیست و دوم آذرماه برگزار خواهد شد.
 
در یکی از بازی‌های مهم این هفته البته برای تیم‌های نیمه بالا و پایین جدول، صبای قم و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز به میزبانی شاگردان حسین فرکی به مصاف یکدیگر می‌روند تا صبای قم بدین ترتیب برای انجام یکی از مهم‌ترین بازی‌های خارج از خانه این فصل به اهواز برود.
 
صبای قم و فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور با عبدالصمد مرفاوی و حسین فرکی عملکرد تقریباً مشابهی از نظر پیروز نشدن مقابل حریفان داشته‌اند ولی وضع فرکی بهتر از مرفاوی است چون تیم فولاد 13 امتیاز بیشتر از صبای قم دارد.
 
با این حال حسین فرکی که تیمش بعد از پیروزی مقابل ملوان بندر انزلی در هفته یازدهم لیگ برتر تاکنون 6 هفته است که عملکرد خوبی ندارد و از 6 بازی چهار امتیاز کسب کرده است، با امیدواری در هفته هجدهم، از تیم صبای قم پذیرایی می‌کند تا بلکه از وضعیت بدی که این روزها در آن قرار گرفته، خارج شود.
 
تیم فوتبال صبای قم نیز در 17 هفته سپری شده از بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال تاکنون در 9 مسابقه به حریفان خود باخته است در حالی که تیم فولاد خوزستان وضعیت بهتری نسبت به صبا دارد ولی صبای قم نیز هفت هفته است که رنگ پیروزی را ندیده و در وضعیت بدی به سر می‌برد.
 
فولاد خوزستان در هفته هفدهم در ورزشگاه حافظیه شیراز میهمان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بود و در ادامه روند ناکامی‌های خود برابر تیم انتهای جدولی فجر بازی را مساوی کرد تا با 29 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
 
این در حالی است که در هفته هفدهم تیم فوتبال صبای قم در دیداری داخل خانه برابر تیم فوتبال نفت تهران به میدان رفت و با وجود ارائه فوتبالی قابل قبول 2 بر یک باخت و بدین ترتیب به سومین باخت خانگی و نهمین شکست این فصل تن داد تا همچنان با 16 امتیاز در مکان دوازدهم جدول باقی بماند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdce7w8z.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما