دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 17281
با فراخوان سرمربی تیم ملی

بازیکن قمی به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: با فراخوان حیدر شریفی سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران، ۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که در این بین، نام یک بازیکن قمی نیز به چشم می‌خورد.
بازیکن قمی به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شد
به گزارش قم نیوز، علیرضا بلالی اوصیا تنها نماینده استان قم در فهرست تیم ملی نونهالان است که باید به همراه دیگر بازیکنان از سراسر کشور در کمپ تیم‌های ملی حاضر باشد.
 
میلاد نجفی ( اردبیل) محسن معظمی گودرزی، امیر سامان رنجبر، بنیامین زمانی و علی زنبوری (اصفهان) رسول غلامی و سید امیرحسین موسوی (بوشهر) علیرضا انصاری، عبدالرئوف نجاری، مهدی محمد یاری، طاها شریعتی، محمدرضا داوری و امیرحسین توانا (تهران) سعید زادمهران (خراسان رضوی) محمدرضا گلی، وحید نامداری، معراج اسماعیلی و محمد شریفی (خوزستان) ذبیح الله کوهکن (سیستان و بلوچستان) حمیدرضا اکبری (فارس) مهرداد زارعی (قزوین) مهرشاد دهنار صیدی و امیرحسین اسماعیل‌زاده (مازندران) و  علیرضا صفری (مرکزی) دیگر دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی نونهالان هستند.
 
مرحله جدید از اردوی تیم ملی نونهالان در حالی برگزار می‌شود که شهر قم، میزبان مرحله قبلی اردوی تیم ملی نونهالان بود و این تیم با حضور در قم و تمرین در ورزشگاه هلال احمر قم، سه بازی تدارکاتی با تیم‌های منتخب نونهالان قم انجام داد.
 
در اردوی تیم ملی در شهر قم، سه بازیکن از قم در کنار سایر ملی‌پوشان به تمرین پرداختند اما در فهرست جدید تیم ملی تنها، علیرضا بلالی اوصیا حضور دارد که این امر نمایانگر شانس بیشتر بلالی اوصیا نسبت به سایر همشهریانش برای قرار گرفتن در فهرست تیم ملی است.
 
تیم ملی نونهالان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی 2014 آسیا آماده می‌کند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcizraz.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما