قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: فاز اول پارک آبی بوستان غدیر استان بهار سال آینده به بهره برداری می رسد.
فاز اول پارک آبی بوستان غدیر قم بهار سال آینده به بهره برداری می رسد
به گزارش قم نیوز، ˈعیسی رضاییˈ روز دوشنبه افزود: این  پارک آبی به مساحت 28 هزار مترمربع و زیربنای 19 هزارمتر مربع در دو فاز برنامه ریزی شده و فاز نخست آن دارای 11 هزار مترمربع می باشد.
 
وی گفت: سهم کل سرمایه گذاری برای احداث این پارک 150 میلیارد ریال است که از این میزان 50 میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی می باشد.
 
وی تصریح کرد: در صورت اتمام این پروژه که نخستین پارک آبی قم می باشد ، زمینه اشتغالزایی 300 نفر در این استان فراهم خواهد شد.
 
رضایی ، وجود مراکز تفریحی وگردشگری را از الزامات اساسی در افزایش ساعت ماندگاری مسافر و زایر درقم عنوان کرد و افزود: اکنون ساخت مراکز توریستی و گردشگری درسطح استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
 
وی بااشاره به حجم بالای زایران و گردشگران داخلی و خارجی به قم گفت: آنان علاوه بر توجه به جنبه گردشگری مذهبی نیاز به بخش های تفریحی نیز دارند تا بتوان اقامتی مطلوب را برای آنها در قم فراهم کرد.
 
وی دهکده سلامت صبا، منطقه ویژه گردشگری طرلاب، نایه و دیر گچین را از دیگر طرح های گردشگری قم عنوان کرد که در دست اقدام است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgww9q.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما