يکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 1735
آقا تهرانی:

منكران غدیر میلیاردها مسلمان را از نعمت ولایت محروم ساختند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: كسانی كه غدیر را انكار كرده و حق خلافت امیرالمومنین علی(ع) را غصب كردند، در حقیقت میلیاردها مسلمان را از نعمت امامت و ولایت محروم ساختند.
منكران غدیر میلیاردها مسلمان را از نعمت ولایت محروم ساختند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شنبه شب در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه علی بن ابیطالب(ع) در كانون فرهنگی مسجد الرضا(ع) قم گفت: غصب حق حضرت علی(ع) در جانشینی رسول اكرم(ص) انحرافی جبران ناپذیر در جهان اسلام بوجود آورد.

وی خاطرنشان كرد: اگر امروز ملت های مسلمان از نعمت ولایت برخوردار و به جایگاه و اهمیت ولایت فقیه آگاه بودند، جهان اسلام در برابر مستكبران و حاكمان جور و غربی ها، عزتمند، مقتدر و سربلند بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی نعمت ولایت را از الطاف خاصه الهی بر شیعیان دانست و گفت: در زمان غیبت حضرت ولیعصر(عج) اهل بیت عصمت و طهارت شیعیان را به حال خود واگذار نكرده و ولی فقیه را برای اداره جامعه اسلامی منصوب كردند.

وی با بیان اینكه اصل ولایت فقیه از مسلمات شیعه و مبانی فلسفه اسلامی است اظهار داشت: در نظام اسلامی همه اركان حكومتی و مشروعیت دولت و رییس جمهور با تنفیذ رهبر معظم انقلاب اسلامی معنا پیدا كرده و اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه، از حداقل های ولایتمداری افراد است.

آقاتهرانی با بیان اینكه انقلاب اسلامی ایران جلوه ای از انوار لایزال ولایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است خاطرنشان كرد: امروز ایران اسلامی به بركت خون پاك شهیدان و مجاهدت رزمندگان اسلام در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و نظامی به پیشرفت های چشمگیر دست یافته است.

وی خیزش موج بیداری اسلامی در كشورهای منطقه را از ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز گرایش به اسلام در سراسر آمریكا و اروپا رو به افزایش است و طلاب حوزه های علمیه در برابر تازه مسلمان ها وظایف سنگینی بر عهده دارند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.xnzt23nqmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما