چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 17372
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

آغاز مراسم دهه بصیرت از 8 دی‌ماه در مدرسه فیضیه

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مراسم دهه بصیرت از 8 دی‌ماه در مدرسه فیضیه قم آغاز می‌شود.
آغاز مراسم دهه بصیرت از 8 دی‌ماه در مدرسه فیضیه
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت که در حرم حضرت معصومه برگزار شد، گفت: در روز 9 دی مردم بصیر ایران همانند 13 آبان احساس کردند که پررنگ‌تر از همیشه باید در صحنه حاضر شوند.
 
وی با بیان اینکه آن‌هایی که سران فتنه را با پیامبران مقایسه می‌کنند باید جواب خود را در این دهه بگیرند، عنوان کرد: بعضی‌ها با نفس‌های شیطانی فکر می‌کنند که می‌توانند به حیات خود ادامه دهند و مردم باید نشان دهند که در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند که آن‌ها راحت نفس بکشند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه کار خود را نباید محدود به 9 دی کنیم، گفت: بحث تبیین ابعاد فتنه 88 و نحوه شکل‌گیری 9 دی وظیفه‌ای همگانی است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه چند برنامه متمرکز اعلام می‌شود، ما باید دست به دست دهیم که این برنامه‌ها هرچه با شکوه‌تر برگزار شود و از سوی دیگر هر دستگاهی باید مراسم لازم را برگزار کند.
 
لطفی گفت: در 8 دی سال 88 حرکت اولیه را مراجع معظم تقلید آغاز کردند و زمینه‌ساز حماسه 9 دی شدند و به این دلیل نخستین مراسم دهه بصیرت در روز 8 دی در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد: بر اساس آنچه که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است 9 دی به عنوان نماد بصیرت معرفی شده است ولی در شهر قم با توجه به ویژگی‌هایی که دارد این مناسبت به صورت دهه بصیرت از 9 دی تا 19 دی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcj8tev.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما