چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 17380
با حضور کارشناسان سازمان بهره‌وری آسیایی صورت گرفت

بهره‌مندی کارشناسان 11 کشور از تجارب کشاورزان قمی

قم نيوز : قم نیوز: سازمان ملی بهره بری ایران با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بهره‌وری آسیایی با حضور کارشناسان 11 کشور آسیایی کارگاه آموزشی خود را با هدف اشتراک تجارب کشاورزی در مزارع پرورش ماهی خاویار و پرورش زیتون استان قم برگزار کرد.
بهره‌مندی کارشناسان 11 کشور از تجارب کشاورزان قمی
به گزارش قم نیوز، کارشناس امور بین‌الملل سازمان ملی بهره‌وری ایران ظهر امروز در کارگاه آموزشی «بهترین تجارب بهره‌وری سبز در بخش کشاورزی» با اشاره به افتتاحیه این مجمع روز شنبه در تهران و پایان آن در روز چهارشنبه، گفت: سال 2011 طرح تشکیل این مجمع به تصویب رسید و در طول سال‌های 80 تا 90 مجمع برگزار شده و هر سال تصمیم گیری می‌شود که گردهمایی بعدی در کدام کشور باشد.
 
میترا علی‌پور با اشاره به حضور کارشناسان 11 کشور آسیایی در این کارگاه آموزشی، ادامه داد: در گردهمایی « بهترین تجارب بهره‌وری سبز در بخش کشاورزی» کشور میزبان بهترین نمونه‌های خود در بهره وری سبز را مطرح کرده و با مطالعه آن موضوع به چارچوبی کلی می‌رسند.
 
کارشناس امور بین الملل سازمان ملی بهره‌وری ایران، فلسفه اصلی تشکیل این کارگاه را اشتراک تجارب و معرفی بهترین نمونه در هر کشور برای الگو برداری سایر کشورها دانست.
 
علی‌پور با بیان اینکه مقر سازمان بهره‌وری آسیایی در ژاپن است گفت: سازمان بهره‌وری ایران هر سال مجمع‌هایی برگزار می‌کند که در این مجامع برنامه‌های سالانه بررسی و پیگیری می‌شود.
 
وی با اشاره به جایگاه خوب ایران در زمینه کشاورزی سبز گفت: علت انتخاب استان قم به عنوان میزبان کارگاه آموزشی نزدیکی به تهران و وجود نمونه‌های موفق در این استان است.
 
کارشناس امور بین الملل سازمان ملی بهره‌وری ایران، ابراز امیدواری کرد که این مجمع گامی برای افزایش بهره‌وری در صنعت کشاورزی باشد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciupaz.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما