چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 17407
فرمانده انتظامی قم خبر داد:

کاهش هفت درصدی تصادفات از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: مجموع تصادفات درون و برون شهری در استان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، هفت درصد کاهش داشته است.
کاهش هفت درصدی تصادفات از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه در قم
به گزارش قم نیوز، سردار ˈکاظم مجتباییˈ روز چهارشنبه در مراسم آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستان 92 در قم، افزود: این موفقیت با تلاش پلیس راهور، پلیس راه، یگان های مختلف انتظامی، دستگاه های امدادی و همکاری مردم به دست آمده است.
 
وی ادامه داد: اگرچه بعضی از حوادث تلخ و غیر منتظره در سطح استان موجب افزایش تلفات شد، اما با همکاری مردم، پلیس و دستگاه های امدادی شاهد سیر نزولی تصادفات در دو سال اخیر در محورهای مواصلاتی و تصادفات درون شهری هستیم.
 
فرمانده انتظامی استان قم در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه همگان باید تلاش کنند تا فرهنگ ترافیک در جامعه نهادینه شود تصریح کرد: باید همگان نسبت به فرهنگ سازی ترافیک و آشنایی مردم به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.
 
مجتبایی افزود: گرچه پلیس در چنین رزمایش ها و برنامه هایی به دنبال انجام ماموریت ها و تامین خواسته های قانونگذار می باشد اما ما به دنبال فرهنگ سازی در زمینه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط هموطنان و کاهش تصادفات و تلفات می باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: با همین فرهنگ سازی است که موفق شده ایم در چند سال اخیر، تصادفات و تلفات انسانی را در سطح کشور و استان قم کاهش دهیم.
 
طرح انتظامی ترافیکی زمستان 92، امروز در مراسمی همزمان با 27 استان سراسر کشور در محورهای مواصلاتی استان قم آغاز شد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciy5az.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما