شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 17508
در اطلاعیه‌ای خطاب به رسانه‌های قم عنوان شد

مواضع بسیج دانشجویی بعد از تصویب در شورای تبیین مواضع اعلام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: بسیج دانشجویی استان قم در بیانیه‌ای از اعلام مواضع خود پس از بررسی در شورای تبیین مواضع خبر داد.
مواضع بسیج دانشجویی بعد از تصویب در شورای تبیین مواضع اعلام می‌شود
به گزارش قم نیوز، بسیج دانشجویی استان قم، در بیانیه‌ای خطاب به رسانه‌ها، با اشاره به بیانه صادر شده به نام بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم، اظهار کرد: بیانیه منتشر شده در تاریخ 1392/09/20 به نام بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم، تکذیب می شود و این بیانیه موضع رسمی بسیج دانشجویی نمی باشد.
 
در این بیانیه آمده است: مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها، بعد از تصویب در شورای تبیین مواضع، با نامه و مهر رسمی ناحیه بسیج دانشجویی استان قابل انتشار است.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم، در همراهی با دانشجویان این دانشگاه، اقدام به انتشار نامه ای به رئیس جمهور کرده بود و از رئیس جمهور خواستار رسیدگی به وضع این دانشگاه شده بود که با توجه به اطلاعیه سازمان بسیج دانشجویی استان قم، این بیانیه، موضع رسمی بسیج دانشجویی محسوب نمی شود.
 
شایان ذکر است دانشجویان دانشگاه صنعتی قم هفته گذشته در تجمع اعتراض آمیز که به پرسش و پاسخ با دکتر محسن رهامی ختم شد، اعتراض خود را به وضع موجود در این دانشگاه نشان دادند. بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز بیانیه ای در تایید اقدام دانشجویان صادر کرده بود که براساس اطلاعیه بسیج دانشجویی، این بیانیه بدون هماهنگی با شورای تبیین مواضع صادر شده است و موضع رسمی بسیج دانشجویی به حساب نمی آید.

انتهای پیام
https://qomnews.ir/vdcaamn6.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

بیدار و محکم در مقابل ظلم و استبداد
قم نیوز محترم که تنها مرجعی است که صدای فریاد دانشگاهی های صنعتی رو از بین صدها مسئول در استان و کشور شنیده و از ماه ها قبل به کمک اومده هم نوشته بسیج دانشجویی دانشگاه نامه داده نگفته که بسیج دانشجویی استان قم، حالا اگه لازمه که قبلش اجازه بگیره این یه حرف دیگه ای هستش! به خاطر همین کش و قوس هاست که وضع دانشگاه این جوری شده! حالا که بچه ها از خواب دو سال و اندی بیدار شدن چرا می خواهید به زور بخوابونیدشون؟!
صمد
این بیانیه توسط مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه که الان هم در حال فعالیت در شورای آن است پخش می شد. در خبر بالا تناقض دیده می شود. نگویید تکذیب می شود بگویید هماهنگ نشده بوده!
سعید
سلام
اگه بچه های بسیج دانشگاه صنعتی قم این خبر رو خوندن یه حرفی بزنن و یا اینکه اون بیانیه رو به صورت رسمی منتشر کنند.بالاخره بسیج کدوم وریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟