يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 17938
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات قم خبر داد

برگزاری گفتمان‌های دینی ویژه انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات قم گفت: در دهه آخر ماه صفر با توجه به نزدیکی امتحانات گفتمان های دینی برای دانش آموزان برگزار نمی شود اما این گفتمان ها ویژه انجمن های اولیا ومربیان در مدارس استان برگزار می شود.
برگزاری گفتمان‌های دینی ویژه انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده، با اشاره به فعالیت‌های سازمان تبلیغات در دهه آخر ماه صفر، اظهار کرد: با توجه به تعداد ایام تعطیل این دهه و نزدیکی ایام امتحانات، گفتمان های دینی که از سوی سازمان تبلیغات برگزار می شود عملا برای دانش آموزان نیست.
 
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات قم افزود: در حال حاضر در مدارس برای انجمن های اولیا و مربیان گفتمان‌های دینی برگزار می‌کنیم و مسابقات فرهنگی نیز در این مدت برگزار می شود همچنین در این ایام اعزام مبلغ به مساجد سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به برنامه های 28 صفر تصریح کرد: در این روز دو برنامه بزرگ در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود که هدف ما سوق دادن مردم استان به برنامه های این روز است. صبح روز 28 صفر برنامه عزاداری هیئت رزمندگان اسلام و بسیج در شبستان حرم مطهر برگزار می شود که مردم استان به رسم همه ساله در این برنامه شرکت می کنند.
 
حجت‌الاسلام نجاریان زاده با تاکید به زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در 28 صفر، خاطرنشان کرد: روز 28 صفر برنامه قرائت زیارت حضرت رسول اکرم از بعید بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان حرم مطهر با کمک ارشاد اسلامی برگزار می شود.
 
وی با اشاره به تعطیلات دهه آخر ماه صفر عنوان کرد: در این دهه به علت این که اکثر مردم از اربعین تا آخر ماه صفر را به زیارت کربلای معلی تشرف می‌یابند استقبال از طرح‌ها نسبت به دهه اول ماه صفر کمتر است اما با این شرایط در این دهه نیز 60 مبلغ اعزامی داشتیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdch6wnz.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما