قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اهدای لوح تقدیر از فعاليت‌ها و اقدامات فرهنگی موسسه مالی و اعتباری كوثر در استان قم تقدير كرد.
تقدير مديريت شهري قم از خدمات فرهنگی موسسه مالی و اعتباری كوثر
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری، محمد دلبری با اشاره به اينكه شهرمقدس قم در مناسبت‌هاي مختلف ملی و مذهبی ميزبان زائران و مسافران بسياري از اقصی نقاط کشور است،گفت: ضرورت ایجاب می کند كه همه نهادها و دستگاه‌ها در عرصه خدمت رساني به ايشان وارد عمل شوند.
وی افزود: شهرداري قم در مناسبت‌هاي ملی و مذهبي ضمن آماده سازي شرايط براي برگزاري هرچه با شكوه‌تر مراسم‌ها، اقدام به پذيرايي از هيئت‌ها و دسته‌هاي عزاداري و همچنين مردم مي‌كند.
وي بيان كرد: در ايام محرم و صفر امسال يكي از نهادهايي كه در اين بخش توانست خدمات قابل توجهي ارائه كرده و يار و ياور مديريت شهري باشد،موسسه مالی و اعتباری كوثر در استان بود كه به حق در عرصه پذيرايي از زائران و مجاوران حرم كريمه اهل بيت اقدامات قابل توجهي انجام داد.
شهردار قم بيان كرد: مديريت موسسه مالی و اعتباری كوثر در استان قم در اربعين حسيني و همچنين سالروز رحلت نبي مكرم اسلام و امام حسن مجتبي(ع) با برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي در مسيرهاي حركت عزاداران و همچنين هيئت‌هاي عزاداري توانست خدمات قابل توجهي ارائه كرده و گرد خستگي را از تن عزاداران بزدايد.
وي با اعلام تقدير مديريت شهري قم از خدمات و فعاليت‌هاي صورت گرفته از سوي موسسه مالی و اعتباری كوثر در اين زمينه اظهار كرد: اميدواريم كه اين فعاليت‌ها براي ديگر نهادها و ارگان‌ها الگو باشد و در سال‌هاي آينده و مناسبت‌هاي مختلف شاهد ادامه اين اقدامات از سوي موسسه مالی و اعتباری كوثر و ديگر نهادها باشيم. 
دلبری با بیان اینکه اقدامات و فعالیتهای فرهنگی نیازمند مشارکت همه بخشهای مختلف جامعه بویژه سازمانها و نهادهای استان است،اذعان داشت: در این زمینه همه نهادها،موسسات و بخشها می بایست وارد عمل شوند.
شهردار قم با تأکید بر اینکه نگاه به برنامه های فرهنگی نباید مادی باشد،افزود: خدمت رسانی به مردم می بایست در راستای اسلام ناب محمدی (ص) بوده و بهره گیری از فرمایشات ائمه اطهار(س) مد نظر باشد. 
وی مشارکت و همکاری همه گروهها واقشار مختلف مردم بویژه هیئات مذهبی،ارگانها و نهادهای فرهنگی را جهت حضور در برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:هروقت مردم و نهادها در برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی به در کنار مدیریت شهری قرار گرفتند شاهد برگزاری مراسمی پور شور و به یاد ماندنی بودیم. 

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdxo0f.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما