پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 18503
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد قم خبر داد:

پیوستن دو نشریه جدید به جمع نشریات استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: دو نشریه «تفسیر اهل بیت(ع)» و «فقه و اجتهاد» به جمع نشریات استان قم پیوستند.
پیوستن دو نشریه جدید به جمع نشریات استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد خامه یار امروز در گفت و گویی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بنا به درخواست عبدالهادی مسعودی درخصوص صدور پروانه نشریه «تفسیر اهل بیت(ع)» و همچنین مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم درخصوص صدور پروانه نشریه «فقه و اجتهاد» انتشار نشریه های مذکور در جلسه هیأت نظارت بر مطبوعات مورد موافقت قرار گرفت و از تاریخ صدور مجوز با تأکید بر رعایت ماده 16 و سایر مقررات مندرج در قانون مطبوعات، انتشار نشریه های مزبور، بلامانع اعلام شد.
وی با بیان اینکه نشریه «تفسیر اهل بیت(ع)» به صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی عبدالهادی مسعودی موفق به اخذ مجوز شد، اضافه کرد: ترتیب انتشار این مجله به صورت دو فصلنامه و به زبان های فارسی و عربی بوده که در زمینه الهیات، معارف اسلامی (علوم انسانی) به صورت بین‌المللی توزیع می شود.
خامه یار به دیگر نشریه تازه مجوز گرفته اشاره کرد و گفت: نشریه «فقه و اجتهاد» نیز به صاحب امتیازی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم و به مدیر مسئولی محمدجواد موحدی از هئیت نظارت بر مطبوعات مجوز نشر گرفت.
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه این نشریه نیز به صورت دوفصلنامه و به صورت مجله ای است، بیان کرد: نشریه «فقه و اجتهاد» در زمینه الهیات، فقه و اصول (الهیات)، به دو زبان فارسی و عربی منتشر شده و در سراسر کشور توزیع می شود.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgwn9q.ak97z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما