شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 18541
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم:

مرکز رشد فناوریهای مدیریت پسماندهای شهری راه اندازی می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از برنامه راه اندازی مرکز رشد فناوریهای مدیریت پسماندهای شهری با مشارکت شهرداری قم و دانشگاه قم خبر داد.
مرکز رشد فناوریهای مدیریت پسماندهای شهری راه اندازی می شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری، علی حاجی رضا با اعلام این خبر اظهار داشت: سومین جلسه ماهانه کمیته اجرایی تفاهم نامه همکاری شهرداری قم و دانشگاه قم روز گذشته در سالن جلسات شهرداری منطقه4 قم با حضور اعضاء کمیته مذکور و برخی از مدیران شهرداری و روسای واحدهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه قم برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در بخشی از این جلسه موضوع تأسیس مرکز رشد فناوریهای مدیریت پسماندهای شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت،افزود: کارگروهی متشکل از مدیر مرکز رشد دانشگاه قم و قائم مقام معاونت هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم مسئول تدوین و ارائه منشور این برنامه به کمیته اجرایی تفاهم نامه گردیدند.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه امکان سنجی راه اندازی مشارکتی مجله علمی ترویجی در زمینه مدیریت شهری نیز در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، بیان داشت: کارگروهی متشکل از رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه قم و مشاور ارشد فنی و عمرانی شهردار قم نیز به منظور راه اندازی این مجله تشکیل و  مقرر گردید که گزارش پیشرفت های مرحله ای این برنامه نیز در جلسات آتی کمیته اجرایی تفاهم نامه همکاری ارائه گردد.
حاجی رضا همچنین از بررسی برنامه عملیاتی برای توسعه همکاری های پژوهشی دانشگاه و شهرداری در این جلسه یاد کرد و اظهار داشت: مقرر گردید که در اولین گام این برنامه از راهکار اینترنشیپ برای تسریع و تشدید در راه اندازی برنامه استفاده خواهد گردید.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در  پایان از تبادل دیدگاههای مشترک طرفین،در طی مذاکرات این جلسه در مورد ضرورت تسریع در اشاعه چشم انداز همکاریها در تراز دانشگاه مادر استان و شهرداری کلانشهر قم نیز خبر داد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcizwaz.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما