دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 18613
در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد قم عنوان شد

تاکید نماینده مردم قم در مجلس بر توجه بیشتر به خبرنگاران قمی

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل جدید ارشاد قم، می‌خواهیم که به فکر خبرنگاران قم که زحمت بسیار می‌کشند و ناشران و اصحاب فرهنگ باشد زیرا نیاز به رسیدگی بیشتر دارند.
تاکید نماینده مردم قم در مجلس بر توجه بیشتر به خبرنگاران قمی
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی، که در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ارشاد قم سخن می‌گفت، با اشاره به آمار حوزه فرهنگ که از سوی مجلس به وی ارائه شده است، اظهار کرد: 53 کتابخانه در قم وجود دارد و رتبه کشوری این شهر 27 است، تعداد مراکز فرهنگی قم 11 مرکز و رتبه کشوری آن 29 است.
 
وی افزود: تعداد اعضای مراکز فرهنگی قم 2997 نفر است که در رتبه آخر کشور قرار دارد و از سوی دیگر تعداد کتاب‌های مراکز فرهنگی و هنری قم در رتبه 29 کشور و در آمار کتب امانت داده شده، رتبه 28 کشور را دارد.
 
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان قم از نظر صنعت چاپ و نشر استان دوم کشور است و اکثر فعالیت‌های انجام گرفته در آن در رتبه کشوری است و به کشور خدمات ارائه می‌دهد از این رو باید به وضع فرهنگ و اماکن فرهنگی آن توجه بیشتری شود.
 
امیر آبادی تصریح کرد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل جدید ارشاد قم، می‌خواهیم که به فکر خبرنگاران قم که زحمت بسیار می‌کشند و ناشران و اصحاب فرهنگ باشد زیرا نیاز به رسیدگی بیشتر دارند.
 
وی با اشاره به زحمات مدیر کل قبلی ارشاد قم، برای مدیرکل جدید آرزوی توفیق در انجام خدمت و توجه بیشتر به مسائل فرهنگی قم را کرد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcipqaz.t1avz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما