چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 18696
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم خبر داد

رونمایی از ۷۰ اثر فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات قم تا پایان امسال

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: تا پایان سال بیش از۷۰ اثر فرهنگی هنری از آثار دانش آموختگان مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات رونمایی می‌شود.
رونمایی از ۷۰ اثر فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات قم تا پایان امسال
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی کمساری صبح سه شنبه در مراسم افتتاحیه و آئین اهدای جوایز سومین جشنواره ملی عکس حوزه اشراق در تالار پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی، با بیان گزارشی از عملکردهای این نهاد اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه با رویکردهای ارزشی و دینی پا در عرصه هنر گذاشته تا به واسطه هنر به عنوان کارگشا‌ترین و برنده‌ترین راه ترویج حقایق دینی از این ظرفیت بهره ببریم.
 
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه قم با اشاره به اینکه این مرکز با ایمان به تاثیرگذاری فعالیت‌های هنری در ترویج دین ورود همه جانبه‌ای به این عرصه داشته است، افزود: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات در 4 حوزه تخصصی فعالیت فرهنگی و هنری داشته است.
 
وی مرکز آموزشی این نهاد را یکی از پویا‌ترین بخش‌ها عنوان کرد و گفت: تولیدات فرهنگی و هنری دانش آموختگان در رشته‌های مرتبط در قالب کتاب داستان و رمان، خوشنویسی و هنرهای تجسمی انجام می‌شود.
 
حجت الاسلام کمساری با اعلام این خبر که تا پایان سال بیش از70 اثر فرهنگی هنری از آثار دانش آموختگان مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این آثار از تولیدات دانش آموختگان این مرکز است که آثار در اختیار جامعه فرهنگی و هنری قرار می‌دهیم.
 
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه قم تصریح کرد: ایجاد انجمن‌های فرهنگی هنری اقدام بی‌بدیلی در حوزه‌های علمیه محسوب می‌شود که در حال حاضر این انجمن شامل 1000 طلبه هنرمند از سراسر کشور است.
 
وی به رویکرد جریان سازی دفتر تبلیغات اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره‌های تخصصی اشراق با رویکرد جریان سازی و هدف گذاری هنر اشراقی و معنایی صورت می‌گیرد.
 
حجت الاسلام کمساری با بیان اینکه سال آینده جشنواره هنرهای تجسمی اشراق برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جشنواره اشراق در همه زمینه‌ها از زمان ایجاد تاکنون پیشرفت‌های چشمگیری داشته است به طوری که در جشنواره عکس حوزه در این دوره با افزایش استقبال 2ونیم درصدی مواجه شدیم.
 
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه قم اظهار کرد: برای انتقال هنر اصیل دینی به مخاطب باید از زبان هنر به عنوان رسانه تاثیرگذار بهره ببریم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjmmev.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما