شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 18798
امام جمعه قم:

عشق و ارادت مسلمانان به خاندان اهل بیت(ع) ابدی است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: این عشق و ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت همیشگی است و همه دوشادوش هم برای مصون نگه داشتن شهر مرجعیت و علوم اسلامی تلاش می‌کنیم.
عشق و ارادت مسلمانان به خاندان اهل بیت(ع) ابدی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید‌محمد سعیدی در مراسم سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم در جمع زائران کریمه اهل بیت (س) اظهار کرد: حضور پرشور زائران به ویژه بانوان در حرم کریمه اهل بیت (س) نشان دهنده ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت است.
 
امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان هرگز نمی‌توانند علاقه و محبت مردم را نسبت به اهل بیت (ع) از بین ببرد، افزود: مردم و مسئولین در کنار هم می‌توانند شهر قم، شهر مشتاقان اهل بیت (ع) و خاندان عصمت و طهارت را از هر لحاظ تطهیر و ممتاز کنند.
 
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید بر توجه ویژه امام راحل و مقام معظم رهبری به شهر قم، تصریح کرد: قم خاستگاه انقلاب اسلامی و شهر مراجع است و به یاری خدای متعال تا ظهور ولی عصر (عج) دوستداران اهل بیت (ع) در این سرزمین پرورش می‌یابند.
 
وی با بیان اینکه وظیفه داریم از شهر مرجعیت و پایتخت جهان تشیع پاسداری کنیم، خاطرنشان کرد: این عشق و ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت همیشگی است و همه دوشادوش هم برای مصون نگه داشتن شهر مرجعیت و علوم اسلامی تلاش می‌کنیم.
 
آیت الله سعیدی گفت: تکفیری‌ها و مزدوران جهان استکبار نمی‌توانند این عشق و محبت را با کشتار و عملیات‌های انتحاری از بین ببرند یا ذره‌ای از این محبت بکاهند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcc4mqs.2bq4o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما