دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 18813
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

انتخاب قائم مقام سبب تسهیل امور اجرایی جامعه مدرسین می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جایگاه قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه برای تشکیلات جنبی پیش بینی شده و برای انجام امور اجرایی است البته طبق اساسنامه، باید دید چه اموری توسط رئیس جامعه به قائم مقام واگذار شده است.
انتخاب قائم مقام سبب تسهیل امور اجرایی جامعه مدرسین می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله عبدالمحمود عبدالهی در گفت‌و‌گویی، درباره انتصاب قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: اصل کلی پیش بینی شده در اساسنامه این است که رئیس جامعه مدرسین می‌تواند برای تشکیلات جنبی جامعه که شامل چند قسمت است از قائم مقام کمک بگیرد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: جامعه دو بخش دارد یک بخش اجلاسیه و شورای جامعه که نایب رئیس برای اداره جلسات انتخاب شده است و بخش دگر اداره تشکیلات جامعه که متشکل از معاونت‌ها است و قائم مقام در امور اجرایی به رئیس جامعه کمک می‌کند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در زمان آیت الله مشکینی، آیت الله یزدی برای مدتی هم نایب رئیس جامعه بود و هم قائم مقام آیت الله مشکینی بودند، تصریح کرد: بعد از آیت الله مشکینی در جامعه نایب رئیس نبود ولی قائم مقام بود.
 
وی خاطرنشان کرد: این جایگاه برای تشکیلات جنبی پیش بینی شده و برای انجام امور اجرایی است البته طبق اساسنامه بستگی دارد چه اموری به قائم مقام واگذار شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcaean6.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما