چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 19155
سرمربی تیم فوتسال آرمان قم:

آرمان قم در لیگ دسته اول فوتسال باقی می‌ماند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال آرمان قم گفت: آرمان در لیگ دسته اول باقی می‌ماند.
آرمان قم در لیگ دسته اول فوتسال باقی می‌ماند
به گزارش قم نیوز، مهدی ولی اللهی در گفت‌و‌گویی‏، پس از شکست تیمش برابر پارسا در هفته نهم لیگ دسته اول فوتسال قم اظهار کرد: به نظر من امروز بازی برابری را شاهد بودیم و اخراج بازیکن ما در دقایق پایانی سبب شد نتوانیم تمرکز تیمی خود را حفظ کنیم و جریان بازی را از دست دادیم.
 
وی گفت: داور در صحنه‌ای به بازیکن ما کارت زرد دوم را نشان داد که به اعتقاد من آن صحنه اصلا خطا نبود که بخواهد کارت زردی رابه دنبال داشته باشد.
 
سرمربی تیم فوتسال آرمان افزود: با اخراج بازیکن ما، ورق بازی برگشت و تیم ما از هم پاشید و برنامه‌های تیمی آرمان در دقایق پایانی در هم ریخت.
 
ولی اللهی بیان کرد: متاسفانه در بازی‌هایی که شکست خوردیم استحقاق باخت را نداشتیم اما بدشانسی دست از سر تیم ما بر نمی‌دارد و از سوی دیگر اشتباهات داوران در بازی‌های آرمان زیاد است.
 
وی عنوان کرد: دو بازی آینده تیم ما برابر تیم‌های رییس کرمی و آرش برگزار می‌شود و با توجه به اینکه فعلا 8 امتیازی هستیم و احتمال باخت آهن آلات به امید هم هست، بنابراین به بقا امیدواریم و باید در دو بازی پایانی با قدرت عمل کنیم.
 
سرمربی تیم آرمان خاطرنشان کرد: گرچه نیاز مبرمی به کسب امتیاز از این مسابقه داشتیم اما این اتفاق رخ نداد با این حال اعتقاد دارم آرمان در لیگ دسته اول باقی می‌ماند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcam6n6.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما