چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : 19158
سرمربی تیم فوتسال فرید قم مطرح کرد

میدان دادن به جوانان، راهبرد ورزشی فرید قم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال فرید گفت: میدان دادن به جوانان، راهبرد ورزشی فرید قم است.
میدان دادن به جوانان، راهبرد ورزشی فرید قم
به گزارش قم نیوز، مهدی کاکایی در گفت‌و‌گویی‏، پس از پیروزی 5 بر 3 تیمش برابر آرش در هفته نهم لیگ دسته اول فوتسال قم اظهار کرد: بازی با آرش، بازی خوبی بود و تیم آرش تیمی خوب و قابل احترام است اما خوشبختانه توانستیم با فرصت طلبی و یک بازی خوب و نمایشی منسجم حریف را شکست دهیم.
 
وی گفت: بر اساس تمرین‌هایی که در هفته گذشته انجام دادیم توانستیم در اوایل بازی دو گل به ثمر برسانیم و بازی را در اختیار بگیریم و تیم آرش که قصد جبران نتیجه را داشت جلو کشید و ما از فضای پشت بازیکنان این تیم ‌‌نهایت استفاده را بردیم.
 
سرمربی تیم فوتسال فرید درباره بخت قهرمانی تیمش بیان کرد: دو بازی دیگر مقابل تیم‌های شهید رییس کرمی و شهرداری در پیش داریم اما چیزی به نام بازی راحت در لیگ وجود ندارد به خصوص اینکه رقابت تیم‌ها در مسابقات امسال نزدیک‌تر و تنگاتنگ‌تر از همیشه بوده است.
 
کاکایی بیان کرد: موفقیت و قهرمانی ما در لیگ دسته اول فوتسال قم به دو عامل بستگی دارد که امتیاز از دست دادن تیم ذاکر یکی از این دو عامل است.
 
وی کسب حداکثری امتیاز از دوبازی آینده تیمش را عمل دوم قهرمانی فرید دانست و عنوان کرد: نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم چنان که تیم آبادگران که در انتهای جدول قرار دارد برابر تیم ما با قدرت عمل کرد و ما فقط توانستیم یک مساوی از این تیم بگیریم و با تمام این اوصاف امیدوارم شرایط در مسابقات دو هفته پایانی به سود ما رقم بخورد.
 
سرمربی تیم فرید خاطرنشان کرد: تیم بسیار جوانی داریم و مسن‌ترین بازیکنان ما متولد سال 1368 هستند زیرا میدان دادن به جوانان، راهبرد ورزشی تیم فوتسال فرید است و معتقدم فوتبال و فوتسال متعلق به بازیکن جوان و دونده است و این بازیکنان جوان هستند که برای پیشرفت و رسیدن به سطح اول فوتبال و فوتسال کشور شانس و انگیزه دارند
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcdjf0f.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما