چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 19322
امام جمعه قم:

حضور پر شور مردم پاسخ کوبنده‌ای به بدخواهان نظام است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی است با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و جواب کوبنده برای کسانی است که با حرف‌هایشان تلاش کردند ملت ایران را مورد اهانت قرار دهند.
حضور پر شور مردم پاسخ کوبنده‌ای به بدخواهان نظام است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم بزرگداشت روز 22 بهمن که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران 35 سال پیش با رهبری مدبرانه امام راحل و حضور گسترده مردم در صحنه به پیروزی رسید، اظهار داشت: این حرکت عظیم تاریخی در استمرار آن با رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به پیش رفت و امروز به عنوان نظامی مقتدر و سرافراز  داعیه‌دار زمینه‌سازی حضور حضرت ولیعصر (عج) در جهان است.
 
وی ادامه داد: این ایمان به ولایت در نظام اسلامی ایران در حالی همواره رو به افزایش است که یاوه‌گویی‌ها، تبلیغات و تحریم‌های دشمنان و بدخواهان علیه نظام به صورت شبانه‌روزی با انواع و اقسام ابزارهای مدرن در حال پیگیری است.
 
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید بر حضور پر شور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن بیان داشت: این حضور حماسی هم تجدید بیعتی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و هم جواب کوبنده‌ای برای کسانی است که با حرف‌هایشان تلاش کردند ملت ایران را مورد اهانت قرار دهند.
 
سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: به سهم خودم از مردم شریف، مومن و ولایت‌مدار قم تشکر می‌کنم که در پاسخ به ندای رهبر انقلاب اسلامی و مراجع تقلید چنین با شکوه در صحنه حاضر شده و حماسه‌ ماندگار دیگری را در دفتر انقلاب اسلامی ثبت کردند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgxw9q.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما