قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از همه گروه‌های مردمی به ویژه تشکل‌های مذهبی در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.
قدردانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم از حضور حماسی مردم در راهپیمایی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، حضور چشمگیر و حماسی مردم قم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را مرهون ولایت پذیری، درک صحیح از شرایط کنونی و اعتقاد راسخ به نفی نظام سلطه، اعتقاد قوی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و بصیرت دینی آنها دانست.
وی گفت: ثمره این حضور بی‌نظیر نه تنها زوایای اتحاد همه گروه‌ها، عظمت مردم، اقتدار و میثاق ملی، پافشاری بر حفظ دستاوردها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان، تبعیت جانانه از ولایت فقیه و علاقه بی‌اندازه مردم به جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیده، بارقه امیدی در دل‌های مسلمانان و مستضعفان جهان شده تا همچون ملت هوشیار ایران اسلامی، ابهت و هیمنه پوشالی استکبار جهانی را با اراده پولادین خود لگدمال کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم به اظهارات سخیف و شرم آور مقامات آمریکا در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: اینکه مردم فهیم ما شعارهای جدیدی در مورد گزینه‌های روی میز ملت، به صورت خودجوش در راهپیمایی اعلام می‌کنند حاکی از بصیرت و بلوغ فکری ملت ایران است و مقامات آمریکا باید بدانند با چنین ملت مقاوم و هوشیاری مواجه هستند و بیش از این با سخنان گزاف و احمقانه، حیثیت خود را در افکار عمومی جهان زیرسئوال نبرند.
وی گفت: حضور بی‌بدیل مردم در سی و پنجمین جشن طلوع خورشید انقلاب و غروب نظام پر از ظلم و استبداد رژیم شاهنشاهی، پشتوانه سترگ برای مسئولان نظام و دولت اسلامی است که با تمام وجود از حقوق این ملت دفاع کنند.
حجت‌الاسلام اسکندری در پایان از همه گروه‌های مردمی و تشکل‌های مذهبی در خلق این حماسه ماندگار قدردانی کرد و گفت: باید در برابر این حضور مقتدارنه و شورانگیز سر تعظیم فرود آورد.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdci5paz.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما