شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 1950
به مناسبت هفته بسیج؛

همایش بزرگ دو همگانی رهروان شهدا برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: بیش از 2 هزار دو و میدانی ‌کار با حضوری چشمگیر در همایش بزرگ دو همگانی قم به یاد شهدا یک روز باشکوه را در این رشته ورزشی به ثبت رساندند.
همایش بزرگ دو همگانی رهروان شهدا برگزار شد
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم اکرمی اظهار کرد: هیئت دو و میدانی استان قم در تعامل با تربیت بدنی سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم همانند سایر هیئت‌های ورزشی و دیگر ارگان‌ها، در گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های مختلف را در نظر گرفته که یکی از مهم‌ترین آنها برگزاری همایش دو همگانی بود که با استقبال چشمگیر رده‌های سنی مختلف در قم برگزار شد.

وی ادامه داد: در همایش بزرگ دو همگانی که با عنوان رهروان شهدا و یادبود شهید امجدی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با هدف همگانی کردن این رشته ورزشی در سطح شهر قم برگزار شد، بیش از ۲ هزار ورزشکار علاقه‌مند از رده‌های سنی مختلف حضور داشتند که مسیر طولانی را دویده و روزی خاطره‌انگیز را در این رشته ورزشی رقم زدند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در این همایش که از میدان مفید تا مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، دو و میدانی‌کاران شرکت‌کننده با شماره‌های مخصوص و با نظم خوبی مسیر مشخص شده را دویدند و در پایان با حضور مسئولان از افراد برتر تقدیر شد.

وی اضافه کرد: این مسابقه بر اساس هماهنگی و همکاری با تربیت بدنی سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم و هیئت دو و میدانی استان قم برگزار شد.

اکرمی به افراد برتر این مسابقات اشاره و بیان کرد: برای اینکه انگیزه ورزشکاران شرکت‌کننده در این همایش برای حضور در سایر برنامه‌های همگانی در مناسبت‌های دیگر حفظ شود، در پایان به قید قرعه از تعدادی از نفرات شرکت‌کننده تجلیل به عمل آمد.
وی عنوان کرد: در پایان این همایش همچنین دو دستگاه دوچرخه با انجام قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان اهدا‌ شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در پایان با تأکید به نیاز به برگزاری این رقابت‌ها در آینده تصریح کرد: لزوم برگزاری اینگونه برنامه‌ها به این خاطر است که از یک سو برنامه‌های فرهنگی و معنوی در کنار ورزش نهادینه شود.

وی اظهار کرد: همچنین هدف دیگر این است که ورزش بیش از گذشته در بین مردم همگانی شود و قطعاً رشته دو و میدانی نیز یکی از رشته‌هایی است که توجه بیشتر به بخش همگانی آن با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند در جذب مردم به ورزش تأثیر‌گذار باشد و امیدواریم با همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط بتوانیم در این راستا گامی مثبت برداریم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.n9qrak9yzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما