يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 21365

کسب ۴۱ مدال داخلی و بین‌المللی توسط دو‌ و‌ میدانی کاران قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دو و میدانی کاران قم ۴۱ مدال از مسابقات داخلی و بین المللی کسب کردند و این امر‏ نشان از رشد دو و میدانی در قم دارد.
کسب ۴۱ مدال داخلی و بین‌المللی توسط دو‌ و‌ میدانی کاران قم
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم اکرمی اظهار کرد: دو و میدانی قم در شرایط فعلی در حال رشد است و کسب مدال طلا در تمامی رده‌های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سطح کشور نمایانگر وضعیت امیدوار کننده دو و میدانی قم است.

وی گفت: دو و میدانی کاران قم ۴۱ مدال در مسابقات داخلی و بین المللی در بخش‌های لیگ‌های کشوری، مسابقات قهرمانی کشور در موارد مختلف مردان، مسابقات بین المللی و بازی‌های دانشگاهی کشور به دست آوردند و ۱۵ رتبه چهارم تا ششم نیز برای قم به ارمغان آمد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: محمدمحسن ربانی در پرش با نیزه، میلاد دریساوی در پرش سه گام و رضا ملک‌پور در ۴۰۰ متر با مانع چهره‌های ملی پوش ما بودند ضمن اینکه شهناز جعفری در قالب تیم ۱۰ نفره منتخب استان‌های کشور نیز در مسابقات دهه فجر به نمایندگی از قم شرکت کرد.

اکرمی بیان کرد: دوندگان قمی در سال گذشته ۹ بار به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند و تلاش ما بر این است که این آمار در سال ۹۳ باز هم افزایش پیدا کند و سایر دوندگان جوان ما در بخش آقایان و بانوان هم بتوانند به سطح مدال آوری کشوری و بین المللی برسند.

وی عنوان کرد: یکی از کارهای کم نظیر دو و میدانی قم، برگزاری همایش تجلیل از نخبگان دو و میدانی با حضور مدیران ورزش استان قم و مربیان و پیشکسوتان دو و میدانی بود ضمن اینکه ۶ دوره مربیگری و کارگاه علمی در سال ۹۲ در هیئت دو و میدانی استان قم برگزار شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئله پیست دو و میدانی ورزشگاه حیدریان حل شود زیرا آغاز به کار پیست مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، بخش بزرگی از نیاز ورزشکاران این رشته را در قم رفع می‌کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgnw9x.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما