شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 21288
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم:

وزارت ورزش پیگیر حل مشکل تارتان ورزشگاه حیدریان است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت:وزارت ورزش پیگیر حل مشکل تارتان ورزشگاه شهید حیدریان قم است.
وزارت ورزش پیگیر حل مشکل تارتان ورزشگاه حیدریان است
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم اکرمی درباره وضعیت تمرینی تیم‌های تحت نظر این هیئت اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌های تمرینی و مسابقات هیئت دو و میدانی استان قم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود و این ورزشگاه دارای پیست خوب و استانداردی است اما استفاده از این ورزشگاه چالش‌های ویژه خود را دارد.

وی گفت: بی‌صبرانه منتظر حل مشکل پیست تارتان ورزشگاه شهید حیدریان قم هستیم و بدون شک با بهره برداری از این پیست شرایط مناسب تری برای تمرین ورزشکارانمان داریم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: استفاده از پیست ورزشگاه یادگار امام (ره) بسیار وقت گیر و با توجه به فاصله زیاد این ورزشگاه با محدوده شهری، حضور دو و میدانی کاران سنین مختلف در بخش آقایان و بانوان در این ورزشگاه هزینه بر بوده و از نظر ایمنی هم با خطراتی روبروست.

اکرمی عنوان کرد: اجرای پیست تارتان ورزشگاه شهید حیدریان باید توسط سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی اماکن ورزشی کشور که وابسته به وزارت ورزش است انجام شود و از جمله طرح‌های ملی با بودجه وزارت ورزش محسوب می‌شود و در حالی مدت‌ها‌‌ رها شده که قسمت اعظم کار آن مثل زیرسازی پیست انجام شده است.

وی بیان کرد: در جلسه مجمع سالیانه فدراسیون دو و میدانی که اواخر اسفندماه در تهران برگزار شد با دکتر سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد این پیست صحبت کردم و ایشان قول داد تا پیگیری‌های لازم را انجام دهد و مشکل ورزشگاه حیدریان را حل کند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم خاطرنشان کرد: آغاز به کار پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، بخش بزرگی از نیاز ورزشکاران دو و میدانی‌ قم را رفع می‌کند و امیدوارم وزارت ورزش در حل مشکل این ورزشگاه جدی باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaaunu.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما