دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 19504
در جام حذفی فوتسال کشور

ماهان تندیس قم به مصاف نظام مهندسی کرمانشاه می‌رود

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در جام حذفی فوتسال کشور به مصاف نظام مهندسی کرمانشاه می‌رود.
ماهان تندیس قم به مصاف نظام مهندسی کرمانشاه می‌رود
به گزارش قم نيوز، نخستین دوره مسابقات فوتسال جام حذفی باشگاه‌های کشور به مراحل حساس خود نزدیک می‌شود و تیم‌های لیگ برتری به مصاف حریفان خود می‌روند.

بر اساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال امسال برای نخستین بار رقابت‌های جام حذفی فوتسال کشور برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ‌های مختلف کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند.

در این رقابت‌ها ابتدا قهرمانان استان‌ها و تیم‌های دسته دومی وارد مسابقات شدند و سپس در مرحله بعد برندگان با تیم‌های دسته اولی مسابقه دادند و تیم‌های لیگ برتری از جمله ماهان تندیس نیز با ورود به این رقابت‌ها تنور جام حذفی را گرم کردند.

تیم فوتسال ماهان تندیس در جام حذفی روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به دیدار تیم فوتسال نظام مهندسی کرمانشاه می‌رود.

نماینده قم پیش از این ۲ مسابقه در جام حذفی انجام داد که ابتدا در قم با نتیجه ۴ بر ۲ پرسپولیس بهزیستی تهران را شکست داد و سپس در کرمانشاه برابر شاهین این شهر با حساب ۷ بر ۲ به پیروزی رسید.

مسابقات جام حذفی فوتسال کشور به صورت تک بازی برگزار می‌شود و در آن خبری از بازی رفت و برگشت نیست و تیم برنده در این مسابقه پلی اف راهی مرحله بعد می‌شود.

تیم فوتسال ماهان تندیس در بازی اخیر خود در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در یک بازی بر‌تر در قم مقابل تیم پتروشیمی ماهشهر به پیروزی رسید و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید.

سرخپوشان ماهان تندیس در نیم فصل دوم لیگ بر‌تر فوتسال عملکرد خوبی داشته و نتایج به مراتب بهتری نسبت به نیم فصل نخست گرفته‌اند و به نظر می‌رسد هدف این تیم کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است.

ماهان تندیس از ۲۱ مسابقه خود در لیگ بر‌تر فوتسال ۳۱ امتیاز کسب کرده و بالا‌تر از تیم‌های شهرداری تبریز و فرش آرای مشهد در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdci5waz.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما