سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 19548

بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت استان قم

قم نيوز : قم نيوز: در نشستی با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم و رئیس و اعضای ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در قم، مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت این استان بررسی شد.
بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت استان قم
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم، در این نشست، ایرانی‌خواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان حساسیت‌های موجود در حوزه سلامت و جایگاه آن در جامعه اظهار داشت: برایم افتخار است که بتوانم خدمتگذار مردم باشم و در این مسیر سعی خواهم کرد با بصیرتی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند سیاست وارد حوزه حساس سلامت و خدمتگذاری به مردم نشود.

وی با اشاره به گفتمان دولت تدبیر و امید و ایجاد انگیزه برای قبول مسئولیت افزود: دکتر هاشمی وزیر بهداشت عنایت ویژه‌ای به حوزه بهداشت و سلامت قم دارند و امیدواریم با حمایت‌های رئیس مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان و استاندار قم، ارتقای خوبی را در سطح سلامت قم شاهد باشیم.

ایرانی‌خواه ضمن بیان مشکلات موجود در حوزه سلامت استان یادآور شد: با وجود حضور اساتید برجسته حوزه پزشکی در قم، آنچنان که شایسته مردم است نتوانسته‌ایم به دلیل محدودیت‌های فیزیکی، خدمات مطلوبی ارائه نماییم.

در این نشست مرتضی داستانی یکی از فعالان سیاسی قم، ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: قم از جایگاه و حساسیت ویژ‌ه‌ای در کشور برخوردار است که امیدواریم با آمدن تفکر جدید در کشور و با همت دکتر ایرانی‌خواه، شاهد شکوفایی حوزه بهداشت و درمان استان باشیم.

آوری‌فر مشاور اقتصادی استاندار قم نیز در این نشست خاطرنشان کرد: لازم است با بررسی وضعیت استان از نظر سرانه تخت، پزشک و ... و مقایسه آن با استاندارهای کشور، با هدفگذاری مناسب شاهد جهش و رشد خوبی در آینده‌ حوزه سلامت استان باشیم و از آن جهت که قم مرکز جهان تشیع است لازم است ساز و کاری اندیشیده شود تا بتوان خدمات مناسبی به بزرگان و مراجع ارائه کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7n9q.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما