سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 19558
استاندار قم در دیدار با خانواده شهیدان زین الدین و صادقی:

تلاش مسئولان با روحیه جهادی عامل اعتلای جایگاه نظام می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم در دیدار با خانواده شهیدان زین الدین و صادقی گفت: مسئولان کشور روحیه جهادی در حال تلاش برای رفع مشکلات و اعتلای جایگاه داخلی و بین المللی در عرصه‌های گوناگون هستند.
تلاش مسئولان با روحیه جهادی عامل اعتلای جایگاه نظام می‌شود
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم به همراه سردار هاشمی مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با حضور در منزل سرداران شهید مهدی زین الدین و اسماعیل صادقی با خانوادهٔ این دو شهید دیدار کرد.

وی در این دیدار‌ها با بیان خاطراتی از این دو شهید ایشان را اسوهٔ ایثار، استقامت و دین مداری نامید و اظهار کرد: این بزرگواران با خداوند معاملهٔ زیبایی کردند و در مقابل رشادت‌هایشان چیزی جز رضای خدا نطلبیدند و همین امر سبب رستگاریشان شد.

استاندار قم با اشاره به نقش این دو شهید عرصهٔ نبرد حق علیه باطل افزود: این دو سردار شهید مایهٔ افتخار این سرزمین بوده‌اند و با اتکاء به خداوند متعال و شهامت نقشی شگفت انگیز در پیروزی جنگ ۸ سالهٔ تحمیلی ایفا کردند.

وی تصریح کرد: این عزیزان با شهادت و نثار خون پاکشان آزادگی و استقلال را به ما بخشیدند و ما نیز امروز موظفیم حرمت خونشان را با چشاندن حلاوت خدمت به مردم ولایت مدار ایران اسلامی جبران کنیم و در این راه نیازمند دعای خیر والدین بزرگوار این بزرگ مردان غیور هستیم.

صالحی منش با اشاره به روحیهٔ جهادی این دو سردار شهید خاطرنشان کرد: امروز رئیس جمهور محترم و مسئولان کشور به یاد آن روز‌ها و با‌‌ همان روحیه در حال تلاش برای رفع مشکلات و اعتلای جایگاه داخلی و بین المللی در عرصه‌های گوناگون هستند.

در این دیدار‌ها خانوادهٔ شهیدان زین الدین و صادقی با تاکید بر ادامهٔ راه مقدس امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، برای استاندار قم و مسئولان استان از درگاه ایزد منان آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این دیدار‌ها با اهدای لوح سپاس از خانوادهٔ این دو سردار شهید قدردانی شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6mnz.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما