سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : 19567
مدیرکل حفاظت محیط زیست قم خبر داد

تشکیل شورای هماهنگی و فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست در قم

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از تشکیل شورای هماهنگی و فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد.
تشکیل شورای هماهنگی و فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست در قم
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی با اشاره به ضرورت تشکیل شورای هماهنگی و فرماندهی یگان حفاظت اظهار کرد: این شورا با هدف اعمال مدیریت یکپارچه، منسجم و همه سونگر در حوزه محیط زیست طبیعی شامل زیستگاه‌های مختلف و تنوع زیستی ایجاد شده است.

وی افزود: طبیعت مملو از موهبت‌های الهی است بنابراین باید با برنامه‌ریزی و تامین تمهیدات و تدابیر لازم به همراه مدیریت، کنترل و پایش حداکثری مناطق شکار ممنوع و تالاب‌ها، همه امکانات و تجهیزات را برای حفظ، حراست و حمایت از این مواهب الهی بسیج کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این شورا پیگیری استفاده از تکنولوژی‌های نوین حفاظتی در امر مدیریت حیات وحش و زیستگاه‌هاست.

وی تصریح کرد: با این رویکرد علمی، استفاده از دانش زیست‌محیطی و دغدغه‌های دلسوزانه و بهره‌گیری از تجارب و اندیشه‌های ناب محیط بانان و نیز مشارکت موثر و سازنده جوامع بومی و محلی در راستای بالندگی زیست‌بوم‌ها و مدیریت هوشمندانه آن‌ها گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqmnz.23nw-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما